// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

Death Stranding احتمالا فروش رکوردشکنی داشته است

رئیس سابق بخش هنرهای بصری استودیوهای جهانی سونی به‌تازگی در حساب لینکدین خود، نام بازی Death Stranding را درمیان بازی‌هایی با آمار فروش رکوردشکن قرار داده است.

مایکل مامبائر، رئیس سابق بخش هنرهای بصری استودیوهای جهانی سونی به‌تازگی در حساب لینکدین خود خبر داده که بازی Death Stranding، اثر استودیوی Kojima Productions موفق به کسب آمار «فروش رکوردشکن» برای سرگرمی‌های تعاملی سونی شده است. مامبائر پروفایل لینکدین خود را به‌روز کرده و درکنار دث استرندینگ، به بازی‌های پرفروش دیگری که روی آن‌ها کار کرده، اشاره می‌کند. این بازی‌ها شامل نام‌های مطرحی مانند God of War ،The Last of Us و Marvel’s Spider-Man می‌شوند.

در حساب لینکدین او نوشته شده: «استفاده‌ی او از فناوری‌های پیش‌گام برای داستان‌گویی در حوزه‌های کارکترهای دیجیتالی واقع‌گرایانه، فیلم‌برداری ریل-تایم، موشن کپچرهای پیشرفته و انیمیشن‌سازی‌های باکیفیت بود که مجموعه بازی‌هایی مانند آنچارتد، لست آو آس، گاد آو وار، اسپایدرمن و دث استرندینگ را به آمارهای فروش رکوردشکن رساند و تحسین‌های فراوانی را از سراسر دنیا برای سونی به همراه داشت.»

بازی Death Stranding در نوامبر ۲۱۰۹ (آبان ۹۸) برای پلی استیشن 4 منتشر شد و در تابستان ۲۰۲۰ نیز نسخه‌ی پی سی آن به‌دست طرفداران رسید. میثم خلیل‌ زاده در زومجی به نقد و بررسی بازی پرداخت و به آن نمره‌ی عالی ۹ را داد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده