// جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۲

تاریخ عرضه بازی Resident Evil Village با پخش تریلر گیم پلی اعلام شد

بازی Resident Evil Village کپکام برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

افرادی که به‌شدت منتظر تجربه‌ی بازی Resident Evil Village هستند، بالاخره می‌توانند به پیش‌خرید آن بپردازند. این بازی در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) عرضه می‌شود و بالاخره کپکام تایید کرد که گیمرها می‌توانند به انتخاب خود روی کنسول‌های نسل ۸ یا کنسول‌های نسل ۹ به تجربه‌ی آن بپردازند. اما اگر بازی را برای پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان خریداری کنید، به ترتیب توانایی آپدیت رایگان آن به نسخه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس را دارید.

مطابق اطلاعات جدید به نظر می‌رسد که بخش قابل توجهی از بازی Resident Evil Village داخل یک قلعه جریان می‌یابد که شما را مشغول جنگیدن با موجوداتی همچون جادوگران و ورولف‌ها (گرگ‌نماها) می‌کند. دشمن اصلی هم زن قدبلندی به اسم Lady Dimitrescu است که به شخصیتی ناشناس به اسم مادر میراندا گزارش می‌دهد و گویا قصد بردن ایتن وینترز به یک مراسم ترسناک را دارد. همچنین داخل قلعه هر بار ممکن است با یکی از دختران سیاه‌پوش لیدی او روبه‌رو شوید که نامیرا به نظر می‌رسند.

دانلود تریلر از آپارات

دانلود تریلر از آپارات

تریلر جدید نشان می‌دهد که بازی عملا ترکیبی از بازی Resident Evil 7 و بازی Resident Evil 4 را تقدیم گیمرها می‌کند؛ از قلعه‌ای عظیم که داخل یک روستای بزرگ قرار گرفته است و مرد ناشناسی که به شما آیتم‌های مورد نیاز را می‌فروشد تا دشمنانی شکست‌ناپذیر که باید از دست آن‌ها بگریزید تا در یک محیط بسته اما پرشده از درها و سوراخ‌های گوناگون زنده بمانید.

دمو Maiden بازی Resident Evil Village فقط برای کنسول پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود

اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی مرحله‌ای به‌خصوص از بازی Resident Evil Village هستید و به پلی استیشن 5 سونی دسترسی دارید، هم‌اکنون می‌توانید مشغول دانلود و تجربه‌ی دموی اختصاصی آن برای کنسول نسل ۹ سونی بشوید. دمو Maiden امروز عرضه می‌شود و در آن بدون مبارزه، بازیکن فقط باید به کمک خلاقیت خود برای فرار از زندان دلهره‌آور و میخکوب‌کننده‌ی قلعه تلاش کند. راستی بازی آنلاین Resident Evil Re:Verse هم در اختیار تمامی خریداران بازی Resident Evil Village قرار می‌گیرد. کپکام می‌گوید این بازی مولتی‌پلیر تقریبا تمام شخصیت‌های اصلی و فرعی مجموعه بازی Resident Evil را در خود جا داده است و با یک گرافیک بسیار متفاوت با بازی اصلی فرصت رقابت با یکدیگر در نقش این کاراکترهای محبوب را به شما می‌دهد. یوبیسافت هم در رویداد جدید بازی Resident Evil گفت که چند آیتم تزئینی از این مجموعه را به بازی The Division 2 می‌آورد.

دانلود تریلر از آپارات


منبع YouTube/RE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده