نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

کیلین مورفی کاراکتر شرور Far Cry 7 خواهد بود؟ [به‌روزرسانی: تکذیب شد]

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه با انتشار یک توییت رمزی به حضور کیلین مورفی در بازی Far Cry 7 اشاره کرد.

به‌روزرسانی ساعت ۱۱:۳۰ تاریخ ۲ اردیبهشت: به‌تازگی j0nathan با انتشار توییت جدیدی اعلام کرد که کیلین مورفی نقش کاراکتر شرور Far Cry 7 را بازی نخواهد کرد. این افشاگر در این‌باره توضیح داد: «توجه داشته باشید که من هرگز نگفتم که کیلین مورفی در این بازی حضور خواهد داشت. تصویر این بازیگر [در توییت قبلی] معنای دیگری دارد.»


در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کیلین مورفی، بازیگر برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار ۲۰۲۳ احتمالا در نقش کاراکتر شرور بازی Far Cry 7 شرکت یوبیسافت ظاهر خواهد شد. j0nathan، یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه در یک توییت رمزی نقش‌آفرینی احتمالی بازیگر فیلم Oppenheimer (اوپنهایمر) در فار کرای ۷ را لو داد. این توییت شامل تصویر کیلین مورفی، دینامیتی با شمارش معکوس ۷۲ ساعته، خرچنگ و عدد هفت است.

این افشاگر به زبان فرانسوی در این توییت نوشت که هنوز امکان تغییر برنامه‌ها وجود دارد: «در صورتی‌که تا آن زمان چیزی تغییر نکند.» مجموعه بازی‌های فار کرای به‌هیچ‌عنوان با حضور هنرپیشه‌های سرشناس غریبه نیست؛ چراکه جانکارلو اسپوزیتو نقش آنتوان کاستیلو را در بازی Far Cry 6، گرگ بریک نقش جوزف سید را در بازی Far Cry 5، تروی بیکر نقش پاگان مین را در بازی Far Cry 4 و مایکل ماندو نقش واس مونته‌نگرو را در بازی Far Cry 3 بازی کردند.

در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ شایعاتی مبنی‌بر توسعه بازی Far Cry 7 با اسم رمز Project Blackbird منتشر شد. ظاهرا این بازی دارای داستانی «غیرخطی» است که به ماجرای ربوده‌شدن خانواده قهرمان داستان می‌پردازد و باید در طول ۷۲ ساعت (معادل ۲۴ ساعت در دنیای واقعی) کامل شود. بنابراین شمارش معکوس ۷۲ ساعته و عدد شماره ۷ بلافاصله ذهن طرفدارها را به سمت فار کرای ۷ برد؛ هرچند هیچ یک از این موارد تاکنون به تأیید یوبیسافت نرسیده است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده