نویسنده: زومجی زومجی
// سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۶

احتمال عرضه بازی Titanfall 2 بر روی شبکه‌ی استیم

آیا Titanfall 2 برای استیم عرضه می‌شود؟ به تازگی جزئیات بیشتری از عرضه دومین نسخه این بازی منتشر شده است که احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن را در استیم تقویت کرده است. با زومجی همراه باشید.
با اینکه اولین بازی استودیو ریسپاون اینترتینمت (Respawn Entertainment) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی تنها از طریق سرویس اوریجین  عرضه شد، اما فروش خوبی را تجربه کرد و مورد پسند مخاطبین و منتقدان قرار گرفت. این درحالی است که بازی هرگز برروی شبکه استیم  منتشر نشد. حال به گفته‌ی وینس زمپلا، یکی از تاسیس کنندگان استودیوی ریسپاون اینترتینمت، قسمت دوم این سری شانس بیشتری برای عرضه بر روی استیم را خواهد داشت. وی دریکی از مصاحبه‌های خود با گیم‌ اینفورمر در پاسخ به سوال «انتشار بازی برروی رایانه‌های شخصی» گفت:
بعضی مواقع شما به شرایط نگاه می‌کنید و با خود می‌گویید آیا بعد از این همه مدت، انتشار بازی برروی استیم اصلا ارزشش را دارد؟ اگر بخواهیم این کار را الان انجام دهیم، دچار چند گانگی در سیستم‌های عرضه می‌شویم. من دوست داشتم که بازی در روز اول برای استیم هم منتشر شود؛ اما بعضی مواقع فکر کردن به این موضوع دیگر منطقی به نظر نمی‌رسد و من فکر می‌کنم وقت آن است که به آینده نگاه کنیم. به نظرم نباید آن تصمیم را دوباره بگیریم.
Titanfall توسط  الکترونیک آرتز  منتشر شد و به همین دلیل سرویس اوریجین تنها راه دریافت این بازی برروی کامپیوتر‌های شخصی است.اکنون به نظر می‌رسد تعهدات و قراردادهای ریسپاون به الکترونیک آرتز رو به پایان است؛ زیرا نه تنها از طرفی  زمپلا به انتشار نسخه دوم برروی استیم اشاره کرده است، بلکه وی پیشتر در مورد عرضه‌ی بازی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن هم صحبت‌هایی کرده بود. Titanfall به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است. هنوز مشخص نیست میزان فروش آن تا چه میزان بوده، اما به گفته‌ی زمپلا، تا کنون ۸ میلیون بازیکن در بازی ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین باید اضافه کرد Titanfall به عنوان بهترین «بازی جدید» از نظر فروش برروی کنسول ایکس‌باکس وان تا به این لحظه شناخته می‌شود. با توجه به شایعات، تیم دیگری در استودیو  ریسپاون اینترتینمت، مستقیما برروی یک بازی (به غیر از Titanfall و یا ادامه آن) کار می‌کند. احتمال می‌رود این تیم توسط استیگ ازموسن (Stig Asmussen) اداره شود. وی یکی از سازندگان اصلی سری God of War است که تابستان امسال به عنوان مسئول کارگردانی برروی یک پروژه اعلام نشده،  به ریسپاون پیوست. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده