// شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

فیل اسپنسر: ویندوز ۱۰ بهترین سیستم‌عامل مایکروسافت برای گیمرها خواهد بود

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت عقیده دارد ویندوز ۱۰ بهترین سیستم‌عاملی است که توسط مایکروسافت برای گیمرهای رایانه‌های شخصی طراحی شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
فیل اسپنسر به تازگی با صحبت‌های امیدوارکننده‌ی خود در مورد بازی‌های رایانه‌های شخصی و برنامه‌های مایکروسافت برای گسترش این بازی‌ها در ویندوز ۱۰، توانسته هواداران زیادی را به خود جذب کند٬ بنابراین گیمرها منتظر مراسم ۲۱ ژانویه‌ی ردموندی‌ها هستند تا ببیند این سیستم عامل برای آنها چه ارمغانی دارد. اسپنسر اعلام کرده بود که در این مراسم بهترین کارهایی که در این زمینه انجام شده را در بخش مرتبط با گیمینگ ارائه خواهد کرد. فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس می‌گوید:
تیم ایکس‌باکس در تلاش است تا با هواداران در مورد فعالیت‌هایش تعامل کند. فعالیت‌هایی که انجام دادیم تا بازی‌ها را به ویندوز ۱۰ بیاوریم.  بسیار خوشحالیم که بالاخره فرصت صحبت کردن راجع به این موضوع را پیدا کرده‌ایم. نه تنها در این مراسم، بلکه در طول سال جاری در مورد برنامه‌هایمان صحبت خواهیم کرد.
اگرچه مایکروسافت ظاهرا برنامه‌های گسترده‌ای برای بازی‌های رایانه‌های شخصی در ویندوز ۱۰ دارد، اما این به معنای کم شدن تمرکز ردموندی‌ها از بخش کنسول‌ها مخصوصا ایکس‌باکس وان نخواهد بود. اسپنسر در ادامه می‌گوید:
ما همچنان به تجربه‌ی بازی در کنسول‌ها متعهد هستیم و در این راه پایدار می‌مانیم، اما می‌دانیم که ما هواداران و گیمرهایی در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و موبایل داریم. این مسئله‌ی مهمی است که مارا مجاب به ساخت و توسعه‌ی برخی ویژگی‌ها می‌کند. ما از تجربه‌ی خود در کنسول‌ها استفاده می‌کنیم و کمک خواهیم کرد که ویندوز ۱۰ تبدیل به بهترین سیستم‌عامل برای گیمرهای PC شود. مراسم مایکروسافت برای ویندوز۱۰ که قرار است ۲۱ ژانویه برگزارشود به Next Chapter معروف است. این مراسم در ردموند، مقر اصلی کمپانی مایکروسافت برپا می‌شود. با این حال مایکروسافت هیچ اطلاعی راجع به برنامه‌های خود در این مراسم ارائه نداده است، اما بر اساس شایعات، امکان بحث در مورد کاربردهای دستیار صوتی کورتانا، اپلیکیشن ایکس‌باکس و مرورگر جدید اینترنتی این شرکت با نام احتمالی اسپارتان وجود دارد.
منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده