نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰

The Witcher 3 با رزولوشن 1080p در پلی‌استیشن ۴ و 900p در ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود

استودیوی سی‌دی پراجِکت رِد سرانجام به شایعات پیرامون رزولوشن اجرایی بازی The Witcher 3: Wild Hunt روی کنسول‌های نسل هشتمی پایان داد و اعلام کرد این بازی با رزولوشن 1080p بر روی پلی‌استیشن ۴ و 900p روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
هر دو نسخه با نرخ‌فریم ۳۰ اجرا می‌شوند و از این حیث هیچ تفاوتی میان دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت وجود ندارد. دَن اُراواساری گفت رسیدن به رزولوشن 1080p بر روی پلی‌استیشن ۴ آسان‌تر از ایکس‌باکس وان است و به همین دلیل تیم آن‌ها راحت‌تر به این مقدار رزولوشن در کنسول پلی‌استیشن ۴ رسیده است. همان‌طور که حتما اطلاع دارید، سی‌دی پراجِکت رِد برای رفع باگ‌های The Witcher 3: Wild Hunt  برای دومین بار عرضه‌ی این بازی را با تاخیر مواجه کرد. مارسین ایوینسکی، مدیرعامل سی‌دی پراجِکت رِد در این رابطه می‌گوید:
در حال اصلاح‌ِ آخرین باگ‌های بازی هستیم و بهینه‌‌ سازی‌های لازم را در برخی از نقاط بازی انجام می‌دهیم. ما تلاش می‌کنیم تا تجربه‌ی بهتری را به بازیکنان ارائه دهیم و بازی نهایی هم کیفیت بهتری را بر روی سه پلتفرم خواهد داشت. محتویات بازی را تا انتها تولید کرده‌ایم و در زمان اضافی تغییری را در آن به وجود نمی‌آوریم. جهان‌آزاد The Witcher 3: Wild Hunt در بازی‌های ویدیویی بی‌سابقه است و محتویات زیادی در بازی وجود دارد که ساعت‌های طولانی شما را سرگرم می‌کند.
The Witcher 3 Wild Hunt آماده‌ی ماجراجویی‌های جدید گرگ پیر و همراهان او هستید؟
The Witcher 3: Wild Hunt دارای ۱۶ بسته‌ی الحاقی رایگان هم خواهد بود. در بیانیه‌ی رسمی مارسین ایوینسکی،  موسس استودیوی سی‌دی پراجِکت رِد که در وب‌سایت این استودیو منتشر شده، وی اعلام کرده است هدف آن‌ها از انجام دادن این کار، تشکر ویژه از مردم برای خرید این بازی است. ایوینسکی در ادامه توضیح داد استودیوی آن‌ها پس از منتشر شدن بازی، ۱۶ محتوای اضافی را برای آن منتشر خواهد کرد و این محتویات برای کسانی که بازی را به هر نحوی خریداری کرده باشند (پیش خرید- فیزیکی- دیجیتالی- روز اول) رایگان است. پس از منتشر شدن بازی، هر هفته یک بسته‌ی الحاقی رایگان برای آن منتشر خواهد شد و این بسته‌ها شامل ماموریت، لباس، تجهیزات و حتی مدل ریش جدید خواهند بود. The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: Playstation Lifestyle


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده