نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰

مایکروسافت: هولولنز پتانسیل زیادی برای ساخت بازی‌ دارد

ساتیا نادِلا، مدیرعامل کمپانی مایکروسافت عقیده دارد هولولنز پتانسیل زیادی را برای ساخت بازی‌های بزرگ و نوآورانه دارد. با زومجی و صحبت‌های جالب نادلا در این رابطه همراه باشید.
نادلا در رابطه با برنامه‌های مایکروسافت برای این تکنولوژی گفت:
در آینده زمانی که بازی‌ها برای ویندوز ۱۰ و هولولنز تولید شوند، تجربه‌های شگفت‌انگیز که مغز بازیکنان را منفجر خواهد کرد به وجود می‌آید. هولولنز را با Minecraft تصور کنید. این بازی برای میلیون‌ها کاربر ارزش بسزایی دارد و مایکروسافت هم به ارزش‌های آن خواهد افزود.
ساخت بازی Minecraft برای هولولنز به صورت رسمی تایید نشده، اما براساس صحبت‌های جِنس بِرگِنستون، مدیر تولید بازی تیم، آن‌ها دو پروژه‌ی متفاوت را با این تکنولوژی و بازی آزمایش کرده است:
دو پروژه‌ی مختلف را با Minecraft روی هولولنز تجربه کردم. یکی از آن‌ها اسباب‌بازی و یکی دیگر شبیه بازی است و هردوی آن‌ها هم فوق‌العاده به نظر می‌رسند و شباهت زیادی به واقعیت دارند.
با توجه به صحبت‌های مایکروسافت در این رابطه، به نظر در آینده از هولولنز در ساخت بازی هم استفاده شود. هولولنز در مراسم رونمایی از ویندوز ۱۰ معرفی شد و در آینده احتمالا شاهد پشتیبانی این هدست از رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان هم باشیم. نظر شما در این رابطه چیست؟ چه ایده‌هایی را برای ساخت بازی با توجه به قابلیت‌های این هدست در ذهن دارید؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده