// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۴

Call of Duty 2015 توسط تری‌آرچ ساخته خواهد شد

اکتیویژن امروز تایید کرد که نسخه بعدی Call of Duty توسط تری‌آرچ ساخته خواهد شد. هم اکنون مراحل ساخت این سری بین سه استودیو می‌چرخد که آخرین آن به دست اسلدج‌همر با نام Advanced Warfare در نوامبر ۲۰۱۴ عرضه شد.صحبت های اکتیویژن  را در زومجی بخوانید.
ناشر این مجموعه یعنی اکتیویژن امروز از آمار و ارقام اقتصادی خود برای ربع چهارم سال رونمایی کرد و طبق گفته آن‌ها ممکن است این سری به زودی با کمبود فروش مواجه شود چرا که مقایسه سال به سال خبر از افت فروش می‎دهد. صحبت‌های این کمپانی از این قرار است:
این مجموعه برای شش سال متوالی جزو رده اول بازی‌های پر فروش در آمریکای شمالی بوده است و ما اکنون در فروش کلی توانسته ایم از یک میلیارد دلار بگذریم. همچنین با شروع عرضه محتواهای قابل دانلود بیشتر در سال جدید برای Advanced Warfare میخواهیم شروع فوق العاده‌ای داشته باشیم چرا که این محتواهای اضافه بر روی فروش بازی تاثیر خیلی زیادی خواهد گذاشت، همچنین درصد سرگرمی‌هایی که بازی برای گیمر ها فراهم کرد نسبت به سال پیش بیشتر بود. Advanced Warfare بازی بزرگی بود که هم از طرف منتقدان و هم از طرف بازیکنان به خوبی استقبال شد و هر دو گروه صحبت‌های بسیار مثبتی در رابطه با این بازی انجام دادند.  ما همچنین به سطح بسیار بالای این بازی در کنسول های نسل بعد علاقه مند شدیم و فکر میکنم که در آینده اهمیت بیشتری برای ما داشته باشد. اما به طور کلی من فکر می‌کنم که این بازی توانست به خوبی سال ۲۰۱۴ را تمام کند و با نیروی بسیار زیادی وارد سال جدید شود. سال گذشته یکی از مهم ترین سال‌های کنسول‌های نسل جدید بود چرا که درصد گیمرهای بسیار بیشتری وارد آن شدند، بنا بر این من فکر می‌کنم که مقایسه فروش بازی نسبت به سال‌هایی که ندای وظیفه می توانست بیشتر و قدرتمندتر بفروشد، مقایسه بسیار خوب و منصفانه‌ای نباشد. برنامه‌های ۲۰۱۵ ما برای این سری تقریبا مانند سال‌های گذشته است، اما به نظرمان آمد که این برنامه‌ها کمی محافظه کارانه است. ما در حال حاضر تری‌آرچ را مسئول ساخت بازی کرده‌ایم و زمینه بسیار بزرگ و قدرتمندی برای فروش بازی بر روی کنسول‌های نسل بعدی تدارک دیده‌ایم و باور داریم که عناوین ربع چهارم سال جدید که قصد عرضه آن ها را داریم جزو بهترین هایمان هستند. بنا بر این آینده در نظر ما بسیار روشن است.
هنوز اطلاعات دقیقی درمورد این بازی منتشر نشده است اما چندی پیش بود که شایعه World at War 2 بسیار شنیده میشد. لطفا نظرات خود را درمورد نسخه بعدی ندای وظیفه در میان بگذارید. منابع: VG247, DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده