نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵

نسخه‌های نسل قبلی Mortal Kombat X را استودیوی دیگری می‌سازد

کمپانی برادران وارنر تایید کرد استودیو های‌ولتاژ (High Voltage) مسئول ساخت نسخه‌ی های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بازی Mortal Kombat X است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
تمرکز استودیو نِدِر‌ریِلم به صورت کامل روی نسخه‌های نسل بعدی Mortal Kombat X است و های‌ولتاژ تولید نسخه‌های نسل قبلی را برعهده دارد:
نِدِر‌ریِلم مسئول تولید نسخه‌ی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بازی Mortal Kombat X نیست. استودیو های‌ولتاژ همکار ما در این زمینه است و تمرکز کامل آن‌ها روی نسخه‌های نسل قبلی است. تمام نسخه‌های بازی با تکنولوژی و نظارت نِدِر‌ریِلم در دست تولید قرار دارد.
استودیو های‌ولتاژ در گذشته مسئول پورت Injustice: Gods Among Us – Ultimate Edition برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، Saints Row IV: Re-Elected و Gat Out of Hell برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و بازی های بیشتر بوده است. کارکردن روی بازی Injustice: Gods Among Us – Ultimate Edition  این اطمینان خاطر را به طرفداران می‌دهد که پورت نسخه‌های نسل قبلی بازی به دستان توانایی سپرده شده است. Mortal Kombat X که نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های Mortal Kombat است، تفاوت‌های زیادی را نسبت به گذشته پیدا کرده است. به عنوان مثال برای هر شخصیت سه شیوه‌ی مختلف برای مبارزه در نظر گرفته شده و با انتخاب هرکدام حرکات و استراتژی‌های مبارزان برای حمله به دشمنان تغییر پیدا خواهد کرد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از این بازی بدست‌ آورید، می‌توانید پیش‌نمایش آن را از اینجا مطالعه نمایید. همچنین برای آشنایی بیشتر با نسخه‌ی های ویژه و محدود بازی، حتما به اینجا هم سر بزنید. Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۵ (بیست و پنج فروردین ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده