نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

صحبت‌های هیو جکمن در رابطه با ساخت فیلم X-Men و Avengers در دنیای مشابه

هیو جَکمَن، بازیگر اصلی فیلم X-Men اخیرا صحبت‌های جالبی را در رابطه با ساخت فیلم X-Men و Avengers و به صورت crossover (جایی که قهرمانان دو فیلم در یک فیلم و دنیا قرار می‌گیرند) انجام داده است. با زومجی و اخبار سینما همراه باشید.
پس از قراردادهمکاری سونی و مارول برای ساخت فیلم Spider Man، جکمن امیدوار است این اتفاق برای دو فیلم X-Men و Avengers هم رخ دهد:
دوست دارم این‌گونه فکرکنم که احتمال رخ دادن این اتفاق وجود دارد. من بزرگ‌تر از این‌ها فکر می‌کنم و ایده‌ی مبارزه بتمن در برابر مرد‌آهنی و ولورین را دوست دارم. منتظر آینده و اتفاقاتی که به همراه خود می‌آورد می‌مانیم، اما شاید هرچه جلوتر برویم، احتمال رخ دادن این اتفاق بیشتر شود. فکرکنم ساخت این فیلم بسیار هیجان‌انگیز باشد، اما این پول من نیست که پشت سرمایه‌گذاری فیلم قرار می‌گیرد. انجام فرضیه برای ما کار راحتی است.
Avengers قسمت بعدی فیلم X-Men در مراحل ابتدایی تولید خود به سر می‌برد. جکمن به طرفداران اطمینان خاطر می‌دهد جیمز مَنگُلد، کارگردان قسمت جدید فیلم X-Men برای تولید این فیلم از کمیک بوک‌های این سری الهام گرفته است:
برای ساخت برخی چیزها از کمیک بوک‌های این سری الهام گرفته شده است.من و جیمز صحبت‌های زیادی را در رابطه با این مسئله می‌کنیم و اوضاع هم به خوبی در حال پیشروی است. برای قسمت جدید فیلم ولورین بسیار هیجان‌زده هستم.
نظر شما در رابطه با ساخت فیلم X-Men و Avengers در یک دنیای مشابه چیست؟ منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده