سازندگان Deep Down: هستهی اصلی بازی بزرگتر از قبل شده است
سازندگان این بار توضیح دادهاند که چرا به زمان بیشتری نیاز دارند.
یوشینوری اُنو
تولیدکنندهی بازی در بخش بازیهای آنلاین کپکام، اتفاقات پیشآمده را دقیقا توضیح داد. او گفت که تمامی شایعات پیرامون توقف ساخت بازی حقیقت ندارد. بلکه حقیقت امر این است که آنها برای ساخت بازی نیاز به زمان بیشتری دارند. این موضوع به این خاطر پیش آمده که هستهی اصلی بازی دیگر مثل سابق نیست. هستهی اصلی بازی در مقایسه با زمانی که بازی معرفی شد، بسیار بزرگتر شده است:
هستهی اصلی بازی نسبت به اوایل کار ساخت، بسیار بزرگتر شده است.
علاوه بر این اُنو معتقد است که عجله در عرضهی بازی باعث خواهد شد که بخشهایی از بازی ناقص شود و از این رو عرضهی بازی را با تاخیر مواجه کردهاند. پس تا زمان تکمیل شدن بازی، آنها را تحمل کنید.
یوشینوری اُنو
در این باره افزود:
حفظ سرویسهای یک بازی آنلاین، چالشی دراز مدت است.حتی اگر بازی شما جالب باشد ولی شما تا زمان عرضهی بازی به درستی قسمتهای مهم را خلق نکنید، بازیکنان به سمت آن رو نمیآورند. سرانجام نگران شدیم که Deep Down شاید نتواند به خوبی با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کند. به همین منظور تصمیم گرفتیم که زمان بیشتری را برای تکمیل بازی صرف کنیم.
هفتهی گذشته بود که
کپکام برای ساخت بازی Deep Down آگهی استخدام منتشر کرد
و گفت به طراح رابط کاربری گرافیکی، طراح افکتهای بصری، طراح مدل سه بعدی شخصیتها، طراح پسزمینههای سه بعدی، طراح آثار هنری دو بعدی، طراح انیمیشن، آرتیست بخش تکنیکی، مدیر خارجی بخش گرافیک و برنامهنویس نیاز دارد. Deep Down یکی از بازیهای نقشآفرینی انحصاری کنسول پلیاستیشن 4 است که از بخش تکنفره و چندنفره بهره میبرد و شباهت زیادی به بازی Dark Souls دارد. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای عرضهی بازی اعلام نشده است ولی انتظار میرود که در سال ۱۳۹۴ شاهد انتشار این بازی باشیم. شما برای این بازی چه آیندهای را پیشبینی میکنید؟ سرانجام آن چه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
منبع: segmentnext