// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۵

انویدیا تعداد بازی‌های سرویس استریم گرید را به ۴۰ عدد می‌رساند

انویدیا همچنان سعی دارد تا سرویس استریم بازی خود به نام GRID را با تزریق تعداد بیشتری بازی، توسعه دهد. حال به تازگی این شرکت از تعداد دیگری بازی برای این سرویس رونمایی کرده که تعداد کلی بازی‌ها را به عدد ۴۰ برساند. با زومجی همراه باشید.
شما نیازی به نصب بازی یا داشتن سیستمی با مشخصات سخت‌افزاری بالا ندارید.  به نوعی می‌شود گفت این سرور مانند نرم‌افزار NetFlix کار می‌کند فقط با این تفاوت که برای بازی‌های کامپیوتری است. انویدیا با معرفی سه بازی جدید برای این سرویس در مجموع بازی ‌های GRID‌ را به ۴۰ عدد افزایش می‌دهد. احتمالا در نمایشگاه GDC 2015 فناوری های شگفت‌انگیز بیشتری  از این شرکت می‌بینیم. این کمپانی در تاریخ ۲۸ بهمن بازی Saints Row IV را روی دستگاه انویدیا شیلد مخصوص سیستم ابری انویدیا گرید عرضه کرد. در ادامه از تاریخ ۵ اسفند بازی Alan Wake فعال خواهد شد و از  تاریخ ۱۲ اسفندماه بازی  زیبای Metro Last Light Redux  در این سیستم بارگذاری می‌شود.
تعدادی از بازی‌های انویدیا گرید تعدادی از بازی‌های انویدیا گرید
انویدیا در رابطه با عرضه این بازی‌ها گفت:
ما از هفته گذشته با عرضه‌ی Brothers: A Tale of Two Sons که جایزه بهترین حالت چندنفره سال ۲۰۱۳ را گرفته بود برای هدف رسیدن به ۴۰ بازی در سرویس ابری GRID به راه خود ادامه دادیم. در ادامه بازی شماره ۳۸ سرویس گرید، Saints Row IV است  که  امتیاز ۹.۵ از ۱۰ را از دِستراکتوید (Destructoid)  گرفته است. هم اکنون Saints Row: The Third را می‌توانید برروی انویدیا شیلد بازی کنید. بازی شماره ۳۹  ما Alan Wake هست که در بعضی مجله‌ها عنوان بازی سال ۲۰۱۰ را گرفته بود و در آخر بازی Metro Last Light Redux است که سایت گیم اسپات به آن  امتیاز ۹ از ۱۰ را داده است. سه بازی Saints Row IV ،Alan Wake و Metro Last Light Redux قبل از کنفرانس2015 GDC‌ امسال در دسترس خواهند بود.
دیدن همه‌ی این بازی‌های فوق‌العاده برروی این سرویس خیلی خوب است. این سرویس تنها با ۲۰ بازی در نوامبر ۲۰۱۴ شروع به کار کرد و اکنون تعداد بازی‌های این سرویس به ۴۰ رسیده است. به یاد داشته باشید در صورتی که شیلد دارید یا قصد خرید آن را دارید سرویس گرید برای شما رایگان خواهد بود. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده