نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۴

سونی شفاف‌سازی کرد: نسخه رایگان بازی Driveclub همچنان در دست تولید است

روز گذشته مدیر سونی اروپا اعلام کرد هیچ خبر تازه‌ای را برای اعلام تاریخ انتشار نسخه‌ی رایگان Driveclub ندارد. پس از آن، برخی از منابع خبری شروع به برداشت‌های بی‌معنی خود کردند مبنی براینکه سونی در رابطه با انتشار نسخه پلی‌استیشن پلاس Driveclub دروغ گفته است، اما ساعاتی نگذشت که سونی در بیانیه رسمی اعلام کرد نسخه‌ی رایگان بازی همچنان در دست تولید قرار دارد.
سخنگوی سونی در این رابطه گفت:
اگرچه در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی را در این رابطه اعلام نمی‌کنیم، اما با تمام وجود روی سرورها و افزایش ظرفیت آن‌ها برای عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن پلاس Driveclub در سریع‌ترین زمان ممکن کار می‌کنیم.
برخی از منابع خبری تنها برای چند کلیک بیشتر روی مطالب خود، تیترهایی مبنی بر دروغ‌گفتن سونی برای انتشار نسخه‌ی رایگان Driveclub را زدند و خوش‌بختانه سونی در شفاف‌سازی‌های خود اعلام کرد همچنان در حال کار روی این نسخه است. سرورهای بازی Driveclub هنوز به ثبات کامل خود نرسیده است. در حال حاضر بیش از ۹ میلیون کاربر روی کنسول پلی‌استیشن 4 مالک حساب کاربری پلی‌استیشن پلاس هستند و حتی اگر نصف آن‌ها این نسخه را دانلود کنند، احتمال خراب‌شدن سرورها و مشکلاتی که اِوولوشن در زمان عرضه‌ی بازی با آن دست و پنجه نرم می‌کرد وجود دارد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با عملکرد بازی بدست آورید، می‌توانید نقد و بررسی DriveClub را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده