// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۱

همکاری مایکروسافت با سونی و نینتندو برای مقابله با حملات DDoS

شبکه ایکس‌باکس لایو شاید رقیبی برای شبکه‌ی پلی‌استیشن یا نینتندو  باشد اما این به این معنا نیست که سونی،مایکروسافت و نینتندو نتوانند باهم در مقابل حملات اینترنتی مختلف همکاری کنند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس اعلام کرد که او در حال مذاکره با سونی، نینتندو دیگر کمپانی‌های این صنعت است تا بتوانند شبکه‌های خود را در هنگام حملات DDoS و دیگر فعالیت‌های مخرب پایدار نگه دارند. اسپنسر در طی مصاحبه‌ای توضیح داد هنگامی که شبکه آنلاین یک رقیب از کار می‌افتد هیچکس از این واقعه سودی نمی‌برد.
من فکر نمی‌کنم که وقتی برای مثال شبکه پلی‌استیشن خراب می‌شود اتفاق فوق العاده‌ای باشد. حداقل به من کمکی نمی‌کند. تمام نتیجه‌ای که این اتفاقات دارد به وجود آوردن حس ترس و بی‌اعتمادی برای تمامی بازیکنان است. بنابر این من یک نگاه کلی به خودمان می‌کنم و متوجه می‌شوم که این فرصت مناسبی برای همکاری است تا بتوانیم تجربیات خود و چیزهایی که درمورد رشد و ترقی این صنعت یاد گرفته‌ایم را در اختیار یکدیگر قرار دهیم. آن مذاکرات درحال اتفاق افتادن هستند و به نظر من بسیار فوق العاده است.
اسپنسر همچنین اعلام کرد که مایکروسافت متعهد است تا ایکس‌باکس لایو را به شبکه‌ای تنومند، قابل اطمینان و امن تبدیل کند. او دوباره از اعضای این شبکه بخاطر صبر و بردباریشان در طی مشکلات تعطیلات کریسمس تشکر کرد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده