نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰

GDC 2015 رکورد تعداد شرکت‌کننده را با ۲۶۰۰۰ بازدید‌کننده شکست

این‌طور که مشخص است همایش توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵ که هفته پیش برگزار شد توانسته است با ۲۶۰۰۰ بازدیدکننده، رکوردشکنی کند. این در حالی است که مسئولان برگزاری این رویداد حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی از هم‌اکنون در حال آمادگی برای برگذاری سالگرد۳۰ سالگی این رویداد در سال آینده هستند.
شرکت کنندگان توانستند با حضور ۲۶۰۰۰ نفری در همایش سالانه توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵، یک رکورد را در تاریخ این رویداد ثبت کنند. این شرکت کنندگان در ۶۵۰ جلسه مربوط با بازی‌های ویدیویی حضور پیدا کردند و از محصولات ۳۵۰ شرکت حاضر در این همایش دیدن کردند. این موضوع باعث شده است تا مسئولان برگزاری این رویداد از هم اکنون خود را برای برگزاری مراسم سال بعد آماده کنند؛ مراسمی که مصادف با سالگرد ۳۰ سالگی این همایش خواهد بود و از ۲۴ تا ۲۸ اسفند سال ۱۳۹۴ (۱۴ تا ۱۸ مارس ۲۰۱۶) برگذار خواهد شد. مِگان اِسکاویو، مدیر عمومی این رویداد گفت:
با این‌که همایش توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی، چشم‌اندازی به آینده بازی‌های ویدیویی است اما همچنان نشانی از تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی نیز محسوب می‌شود. موفقیت امسال نتیجه تلاش سخت دست‌اندرکاران، داوطلبان، سخنگویان، اعضای مستقل و دانش‌آموزانی بود که محیطی امن و جذاب را برای همه شرکت‌کنندگان در این همایش فراهم کردند. همین که وارد ۳۰ سالگی این رویداد می‌شویم، شاهد هر چه بزرگ‌تر شدن صنعت بازی‌های ویدیویی نیز هستیم، از چهره‌های دوستانه، بحث‌های جذاب  و دوستانه‌ قدردانی می‌کنیم که ما را در این راه همیاری کردند. جدا از نمایش سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و جلسه‌های جذاب و پویا، خیلی زیبا است که می‌توانیم افرادی را از نزدیک ببینیم که به محبوب‌ترین شکل، سرگرمی در قرن بیست و یکم را برای ما به ارمغان آورده‌اند و راجع به بهتر شدن هر چه بهتر بازی‌ها تلاش می‌کنند.
زومجی نیز پوشش اختصاصی از این رویداد مهم داشت که می‌توانید همه مطالب پیرامون این همایش را در صفحه آن به آدرس www.zoomg.ir/topics/gdc-2015 مطالعه کنید. منبع: develop-online


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده