// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰

فروش ۲۵۰ هزار نسخه‌ای بازی Cities: Skylines تنها در یک روز

پارادوکس اینتراکتیو ناشر بازی Cities: Skylines و همچنین استودیوی کلوسال اوردر سازنده‌ی این بازی، روزهای خوبی را سپری می‌کنند چرا که آخرین ساخته‌ی آن‌ها علاوه بر کسب نمرات بسیار خوب از منتقدان، توانسته از لحاظ فروش نیز موفق ظاهر شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بازی Cities: Skylines موفق شده در روز اول فروش خود به رقم ۲۵۰ هزار نسخه دست یابد که برای ناشر آن یک رکورد به حساب می‌آید و سابقه‌ی چنین فروش خیره‌کننده‌ای را با بازی‌های خود نداشته است.
ما در کلوسال اوردر از استقبال همه نسبت به بازی بسیار هیجان‌زده‌ هستیم و این بسیار خوب است که در این مدت کوتاه محتواهای شگفت‌انگیزی در استیم ورکشاپ برای بازی ساخته شده است.
این صحبت‌ها را مارینا هالاکاینن رئیس کلوسال اوردر بعد از این موفقیت بر زبان آورده و در ادامه گفته:
ما بسیار خوشحال هستیم و از شدت هیجان نمی‌توانیم برای ادامه‌ی این موفقیت صبر کنیم و آماده‌ایم تا برای طرفداران محتواهای جدیدی فراهم کنیم تا به یک بازی فوق‌العاده دست یابیم.
دنیای بازی Cities: Skylines از ۳۶ کیلومتر مربع تشکیل شده که نسبت به بازی مشابه Simcity حدودا ۱۸ برابر بزرگتر است. در رابطه با بازی و تیم سازنده نکته‌ی جالب این است که بازی تنها توسط ۹ نفر ساخته شده است. بازی Cities: Skylines برای رایانه‌های شخصی ویندوز و مک عرضه شده که نسخه‌ی معمولی آن با قیمت ۲۹.۹۹ دلار (۲۲.۹۹ یورو) و نسخه‌ی ویژه‌ی آن که حاوی ۵ محتوای تاریخی است، با قیمت ۳۹.۹۹ دلار (۲۹.۹۹ یورو) به فروش می‌رسد. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده