نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۸

تماشا کنید: با بسته الحاقی Mortal Kombat X به جای شخصیت جِیسون وورهیس بازی کنید

جِیسون وورهیس، شخصیت قَمه به دست فیلم Friday the 13th یا جمعه سیزدهم، با همان شکل و شمایل وحشتناک خود به عنوان شخصیت مهمان در بازی Mortal Kombat X حضور پیدا خواهد کرد. با زومجی و اطلاعات بیشتر در این باره همراه باشید.
استودیو نِدررِلم به همراه برادران وارنر امروز با انتشار ویدیویی خبر از حضور شخصیت جِیسون وورهیس در بازی Mortal Kombat X دادند. وورهیس مانند فِرِدی کُروگر در نسخه قبلی Mortal Kombat از طریق یک بسته‌ی الحاقی و به عنوان یک شخصیت مهمان به بازی افزوده خواهد شد. زمانی که اولین بسته‌ی الحاقی بازی Mortal Kombat X منتشر شود، علاوه بر شخصیت وورهیس دو شخصیت کلاسیک این سری و یک شخصیت مهمان دیگر به لیست مبارزان بازی افزوده خواهد شد. در ادامه ویدیو ورود وورهیس به لیست مبارزان Mortal Kombat X را مشاهده و منتظر راه انداختن مبارزه‌ای نفس‌گیر میان جیسون و فردی باشید. البته باید امیدوار باشیم نِدررِلم باری دیگر فردی را هم به لیست مبارزان Mortal Kombat X اضافه کنند تا بازیکنان قادر به جان انداختن این دو شخصیت بر ضد یکدیگر باشند:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

اگر شما از طرفدارن شخصیت جِیسون وورهیس هستید، باید بدانید کمپانی کریستال لِیک اِنتِرتاینمِنت در حال ساخت یک بازی از فیلم‌های این سری است. براساس اطلاعات منتشرشده، Friday the 13th یک بازی Co-op و چندنفره رقابتی است که بازیکنان در یک گروه کوچک در برابر شخصیت جِیسون وورهیس  قرار می‌گیرند و باید در برابر حملات مرگبار وی جان سالم به در ببرند. بازی Friday the 13th در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. این انتهای ماجرا نیست. کمپانی براردان وانر همچنین اعلام کرد دو مبارزی که در ابتدای کار به آن اشاره شد، کِنشی، سامورایی نابینا محبوب این سری و شینوک خواهند بود. کسانی که نسخه‌ی محدود و ویژه‌ی Mortal Kombat X را خریداری کنند، به تمام بسته‌های الحاقی به صورت رایگان دسترسی خواهند یافت. اما اگر علاقه دارید این بسته‌ها را به‌صورت جداگانه خریداری کنید، باید مبلغ ۲۹.۹۹ دلار بپردازید.
آیا می‌توان چنین مبارزه‌ای را در Mortal Kombat X به راه انداخت؟ امید تنها چیزی است که می‌توانیم داشته باشیم... آیا می‌توان چنین مبارزه‌ای را در Mortal Kombat X به راه انداخت؟ امید تنها چیزی است که می‌توانیم داشته باشیم...
متاسفانه همان‌طور که در خبرهای قبلی مشاهده کردید، نسخه نسل هفتمی بازی Mortal Kombat X که توسط استودیویی مستقل با نام «های ولتاژ» ساخته می‌شود تا تابستان سال جدید تاخیر خورد. Mortal Kombat X که نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های Mortal Kombat است، تفاوت‌های زیادی را نسبت به گذشته پیدا کرده است. به عنوان مثال برای هر شخصیت سه شیوه‌ی مختلف برای مبارزه در نظر گرفته شده و با انتخاب هرکدام حرکات و استراتژی‌های مبارزان برای حمله به دشمنان تغییر پیدا خواهد کرد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از این بازی بدست‌ آورید، می‌توانید پیش‌نمایش Mortal Kombat X را در زومجی مطالعه کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با نسخه‌ی های ویژه و محدود بازی، حتما به این مقاله هم سر بزنید. Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۵ (بیست و پنج فروردین ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده