// شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵

تصویری از لکس لوتر در فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice با بازی جسی آیزنبرگ

اولین تصویر از جسی آیزنبرگ در فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice در نقش لکس لوتر منتشر شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
شاید تصوری که در گذشته از جسی آیزنبرگ داشتیم، یک پسر مو فرفری باهوش که تبهکاری خوب بود. اما در این فیلم باید نقشی کاملا متفاوت و منفی به خود بگیرد و به نظر می‌رسد که راه دشواری را برای متقاعد کردن مخاطبان در پیش دارد. زَک اسنایدر، کارگردان فیلم درباره‌ی متفاوت بودن این لکس لوتر با آنچه مخاطبان در گذشته در سینماها و کتاب‌های کمیک دیده‌اند، شفاف‌سازی می‌کند:
این لکس لوتر هیچ شباهتی با تمام لکس لوتر‌هایی که تاکنون دیده‌اید، ندارد و مطمئن بودید که هر کسی غیر از او این نقش را خواهد داشت. کسی که برای دنیا به یک شکل باید باشد و در حالی که خودش شخصیت دیگری دارد و البته کچل شده است.
اسنایدر در ادامه توضیح داد که چرا لکس آن‌ها چهر‌ه‌‌ی اصلی خود را دارد:
لکس ما حالت خشنی از روی جذبه دارد و جعلی نیست. او هر چیزی که معتقد بوده و در ذهن‌اش است به زبان می‌آورد. اگر شما بتوانید گره شخصیتی او را باز و هدفش را کشف کنید، کاملا او را درک خواهید کرد.
وقتی به آیزنبرگ  نگاه می‌کنیم، همانند یک تبه‌کار به نظر نمی‌رسد، اما آن کله‌ی کچل به طور حتم می‌تواند حس منفی را در همین یک تصویر القا کند. بسیاری انتظار نداشتند که آیزنبرگ را در نقش لکس لوتر ببینند، اما نگاه اول تا حدودی عدالت را برای این شخصیت برقرار کرده است. lex-luthor این احتمال وجود دارد که در آینده ویدئویی از این فیلم با حضور لکس لوتر منتشر شود تا بتوانیم بیشتر با نحوه‌ی ایفای نقش او آشنا شویم. Batman v Superman: Dawn of Justice حدود یک سال دیگر در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین ۱۳۹۵) برای اولین بار در سینما‌ها اکران خواهد شد. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده