// شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰

در بازی Mortal Kombat X می توانید از فاتالیتی های آسان استفاده کنید

بازی Mortal Kombat X از قابلیت جدیدی استفاده خواهد کرد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بسیار آسان‌تر از قبل تمام کننده‌های بازی یعنی فاتالیتی‌ که به نوعی امضای این سری محسوب می‌شود را اجرا کنند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
برای بسیاری از بازیکنان، مجموعه Mortal Kombat بخاطر فاتالیتی‌هایش بسیار محبوب است اما اجرای این نوع تمام کننده‌ها ممکن است نیازمند کمی مهارت باشد. در پایان هر بازی به شما مقدار زمانی محدود داده می‌شود تا بر روی مکان مناسب قرار گرفته و یک سری دکمه‌های مخصوص را پشت سر هم فشار دهید تا فاتالیتی اجرا شود، حال اگر نتوانید در طی زمان مشخص شده این کار را انجام دهید بازی با برنده شدن شما به اتمام می‌رسد، اما حسرت آن تمام کننده لذت بخش بر دلتان می‌ماند، یا حتی اگر دکمه‌ها را اشتباه وارد کنید بازی با یک مشت یا لگد ساده به اتمام می‌رسد. برای بسیاری مورد دوم محتمل‌تر است. حال در نسخه جدید این مجموعه می‌توانید از قابلیت جدیدی با نام فاتالیتی‌های آسان استفاده کنید. در طی چند نمایش اخیر هنگام اجرای فاتالیتی‌ها علامت جمجمه کوچکی در پایین صفحه دیده می‌شد که طرفداران حدس‌های مختلفی درباره آن زده بودند، حال تایلر لندزداون مدیر روابط عمومی استودیوی نثررلم در طی جدیدترین پادکست تیم سازنده تایید کرده که این علامت نشان دهنده استفاده از قابلیت فاتالیتی‌های آسان است. لندزداون در این باره گفت که:
ما در طی سال‌ها و سال‌ها تحقیق و مطالعه متوجه شدیم که بسیاری از افراد نمی‌توانند به درستی فاتالیتی‌ها را اجرا کنند، یا بیشتر مواقع بخاطر محدودیت زمانی دست پاچه می‌شوند. لذا وقتی که بازی عرضه شد در روز اول به چندین عدد از فاتالیتی‌ها دسترسی خواهید داشت و قادر خواهید بود با استفاده از قابلیت مخصوص خیلی ساده‌تر از گذشته آن‌ها را اجرا کنید. برای آزاد کردن فاتالیتی‌های بیشتر مکان‌های مخصوصی در بازی وجود دارد که می‌توانید به چنین چیزهایی دسترسی داشته باشید و مانند قبلی‌ها توانایی اجرای ساده و راحت آن‌ها را هم خواهید داشت.
همچنین در طی این پادکست تایید شد شخصیت «گورو» که فقط در صورت پیش خرید بازی قابل دسترس خواهد بود، مدتی پس از عرضه بازی به صورت محتوای اضافه برای خرید منتشر خواهد شد. بازی Mortal Kombat X در تاریخ ۲۵ فروردین ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 که توسط استودیوی دیگری درحال پورت هستند نیز تا تابستان سال جاری تاخیر خوردند. چندی پیش نیز با انتشار ویدئویی جدید حضور شخصیت لیو کانگ در بازی تایید شد. شما می‌توانید لیست تمامی ۲۴ کاراکتر موجود هنگام عرضه بازی را از طریق این لینک مشاهده کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده