نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

انتظارها تقریبا به پایان رسید: کار ساخت The Witcher 3: Wild Hunt به اتمام رسید

استودیو لهستانی سی‌دی پِراجِکت رِد سرانجام خبری را که تمام ما انتظار آن را می‌کشیدیم اعلام کرد. کار ساخت بازی The Witcher 3: Wild Hunt در فاصله یک ماه به عرضه‌ی رسمی آن به پایان رسید و با این خبر دیگر شاهد هیچ‌گونه تاخیری در عرضه بازی نخواهیم بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
با این خبر باید بدانید که اطلاعات مربوطه برای آخرین ماجراجویی‌های گَرالت در این سری برای آوردن روی دیسک به کارخانه فرستاده شده است. آدام بادووسکی، رئیس سی‌دی پِراجِکت رِد در بیانیه رسمی خود در زمان اعلام این خبر گفت:
در این سه سال اخیر به سختی برای ساخت The Witcher 3: Wild Hunt کار کردیم. از مناطق تخریب شده در نُویگراد (یکی از مناطق بازی)، شهرها و بنادر پرجمعیت، مناظر زیبا و تمام مناطق و مردم تا هیولاهای باستانی که در جنگل‌ها مخفی شدند، همه و همه زحمت سه‌ ساله تیم ما را نشان می‌دهد. به معنای واقعی کلمه ما صدها هزار ساعت صرف تولید این ماجراجویی که لحظات لذت‌بخشی را برای شما رقم خواهم زد کردیم. کار ساخت The Witcher 3: Wild Hunt رسما به پایان رسید و این بازی بزودی برای شما خواهد بود.
اگرچه این خبر برای تمام طرفداران بازی خوشحال‌کننده است، اما اگر راهی برای سفر در زمان و رسیدن به تاریخ ۱۹ مِی وجود داشت بدون‌ شک تمام شما از آن استقبال می‌کردید. با این حال خبر گُلد شدن (اصطلاحی که برای پایان ساخت یک بازی استفاده می‌کنند) بازی و تاخیر نخوردن دوباره‌ی آن هم برای طرفداران این بازی خوشحال‌کننده است. بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم قبل از عرضه بازی  پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده