نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تاریخ انتشار ویندوز ۱۰ توسط مدیرعامل AMD اعلام شد

کمپانی مایکروسافت در زمان معرفی ویندوز ۱۰ اعلام کرد جدیدترین سیستم‌عامل آن‌ها تابستان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. با این حال تاریخ انتشار دقیق جدیدترین نسخه ویندوز توسط مایکروسافت اعلام نشد و حال براساس صحبت‌های مدیرعامل کمپانی AMD، ویندوز ۱۰ در ماه جولای (تیر-مرداد) وارد بازار خواهد شد.
طی آخرین جلسه‌ی مالی کمپانی اِی‌ا‌ِم‌‌دی، لیسا سو، مدیرعامل این کمپانی در رابطه با تاریخ انتشار ویندوز ۱۰ گفت:
با عرضه ویندوز ۱۰ در جولای امسال، تاثیر آن را روی سیستم‌های خود مشاهده خواهیم کرد.
البته ممکن است صحبت‌های سو در این رابطه حدس و گمان بوده باشد، اما AMD یکی از بزرگ‌ترین غول‌های رایانه‌های شخصی در دنیاست و دانستن برنامه‌های مایکروسافت توسط مدیران آن‌ها چیز غیرممکنی نیست. سخنگوی مایکروسافت در صحبت‌های خود با وبسایت گیم‌اسپات در رابطه با صحبت‌های سو گفت:
مایکروسافت اعلام کرد ویندوز ۱۰ تابستان امسال عرضه خواهد شد. در حال حاضر حاضر اطلاعات دیگری در این زمینه نداریم.
ویندوز ۱۰ در زمان عرضه دارای برنامه‌ای خواهد بود که به کاربران اجازه‌ی اتصال به سرویس ایکس‌باکس لایو بدون نیاز به اکانت گلد را خواهد داد. یکی دیگر از خصوصیات گیمینگ این ویندوز اجازه‌ی استریم بازی‌های ایکس‌باکس وان روی رایانه‌های شخصی است. ویندوز ۱۰ همچنین از قابلیت cross-platform هم پشتیبانی می‌کند و بازی Fable Legends اولین‌ بازی‌ای خواهد بود که از این قابلیت استفاده می‌کند. Windows-10-Xbox ویندوز ۸ در زمان عرضه مشکلات زیادی داشت و یکی از آن‌ها رابط کاربری لمسی بود. مایکروسافت با گوش‌کردن به نظرات مردم، با بروز رسانی ۸.۱ این مشکل و برخی دیگر را رفع کرد. بنابراین مایکروسافت برای تولید ویندوز ۱۰ از روش‌های سنتی‌تر استفاده کرده است. تِری مِیِرسون، تهیه‌کننده ویندوز ۱۰ در رابطه با سیستم‌عامل جدید مایکروسافت گفت:
ما معتقدیم با پیشنهاداتی که از سوی شما دریافت می‌کنیم، می‌توانیم محصولی که تمام مشتری‌ها از آن راضی هستند تولید کنیم. ویندوز ۱۰ بزرگ‌ترین سیستم‌عامل ما است که با همکاری مردم ساخته شده است.
نظر شما در این رابطه چیست؟‌ آیا نسبت به عرضه ویندوز ۱۰ در تابستان سال میلادی ۲۰۱۵ هیجان‌زده هستید؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده