// پنجشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲

یک دیسک بلو-ری برای محتویات بازی The Elder Scrolls Online کافی نیست

شرکت بتسدا گفت که آن‌ها قادر نیستند تا بازی The Elder Scrolls Online را روی یک دیسک بلو-ری ۵۰ گیگابایتی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه کنند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
با وجود این که این بازی حجمی معادل یک هشتم فضای کنسول ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن 4 را اشغال می‌کند ولی به خریداران هشدار داده شده که انتظار یک بروزرسانی بزرگ را همزمان با انتشار بازی داشته باشند. ناشر بازی می‌گوید:
با وجود این که نسخه‌ی بتا تنها بخش کوچکی از بازی را به نمایش می‌گذارد، ما به تمامی کسانی که حجم بازی برای آن‌ها مهم است، این اطمینان را می‌دهیم که آن‌ها را از فضای مورد نیاز بازی باخبر کنیم تا بتوانید از قبل فضای مورد نیاز برای اجرای بازی را فراهم کنید. The Elder Scrolls Online از لحاظ وسعت دامنه و داده‌های مورد نیاز یک بازی وسیع است تا بتواند این تجربه بسیار عظیم را برای شما به ارمغان آورد. در حال حاضر، حجم بازی فراتر از ۵۰ گیگابایت یک دیسک بلو-ری است. یعنی همزمان با عرضه‌ی بازی یک بروزرسانی در حدود ۱۵ گیگابایت منتشر خواهد شد.
یک نسخه‌ی بتای محدودی از بازی امروز در دسترس قرار می‌گیرد و کسانی که خوش‌شانس باشند، دعوت‌نامه‌ای از طریق ایمیل‌ دریافت می‌کنند. همچنین به بازیکنان گفته شده که می‌توانید به صورت رایگان گیم‌پلی خود را استریم کنند. دستاورد‌های شما در نسخه‌ی بتا به نسخه‌ی اصلی بازی قابل انتقال نیست. اما دارندگان نسخه‌ی رایانه‌‌های شخصی می‌توانند داده‌های خود به کنسول‌ها انتقال دهند. اولین بار نیست که چنین اتفاقی درباره‌ی حجم بازی‌ها مشاهده می‌شود. پیش از این بازی Halo: The Master Chief Collection هم با این مشکل مواجه بود و به همین دلیل همزمان با عرضه بازی، بروزرسانی درحدود ۱۵-۲۰ گیگابایت برای بازی منتشر کرد تا بتوانند محتویات بازی را به صورت کامل در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند. پس از مدت‌ها انتظار و تاخیر‌های فراوان، دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۵ (۱۹ خرداد ۱۳۹۴) به بازی The Elder Scrolls Online دسترسی پیدا کنند. بازی در تاریخ ۴ آپریل ۲۰۱۴ (۱۵ فروردین ۱۳۹۳) برای رایانه‌های شخصی با سیستم عامل‌های ویندوز و مک منتشر شد. منبع: mcvuk


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده