نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۸

تل‌تیل و مارول برای ساخت یک بازی جدید همکاری می‌کنند

امروز طی یک مراسم ویژه که در شهر سانفرانسیسکوی امریکا برگزار شد، استودیوی‌های بازیسازی تل‌تیل و مارول اعلام کردند برای ساخت یک بازی جدید که در سال ۲۰۱۷منتشر خواهد شد، با یکدیگر همکاری می‌کنند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

تل‌تیل طی پستی که در وبسایت رسمی‎‌اش منتشر کرد، ضمن اعلام این خبر، توضیحات کوتاهی درباره همکاری با مارول داد اما اطلاعاتی از بازی را منتشر نکرد:

همانطور که امشب در سانفرانسیسکو اعلام شد، ما از اعلام خبر همکاری جدیدمان با بخش سرگرمی‌های مارول کاملا هیجان‎زده هستیم. ما با آنها برای پروژه‌ی آینده‌ی تل‌تیل که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد همکاری می‌‎کنیم.

مارول آخرین برندی است که تل‌تیل قصد دارد براساس آن بازی بسازد. قبلا مجموعه‌های مرده‌ی متحرک، بازی تاج و تخت، ژوراسیک پارک، بازگشت به آینده، ماینکرفت و غیره نیز موضوع بازی‌های این استدیو قرار گرفته بودند.

تل‌تیل در ماه فوریه اعلام کرده بود که قصد دارد فراتر از دنیای بازیسازی قدم بردارد و پروژه‌ی جدیدی به نام Super Show را که ترکیبی از بازی و سریال‌های تلویزیونی است آغاز کند. هنوز مشخص نیست که آیا همکاری با مارول ربطی به این پروژه دارد یا خیر.

مراسم سانفرانسیسکو هنوز به پایان نرسیده و اگر اخبار یا جزییات بیشتری از همکاری تل‌تیل و مارول منتشر شود، بلافاصله شما را در جریان قرار خواهیم داد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده