// یکشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

دل تورو تایید کرد: سایلنت هیل جدیدی دیگر در کار نخواهد بود

حتما بسیاری از هواداران کوجیما و سری بازی‌های سایلنت هیل نگران آینده‌ی این مجموعه هستند. اما گلِرمو دِل تورو در حاشیه‌ی فستیوال جهانی فیلم سان‌فرانسیسکو به طور ضمنی تایید کرد که هیچ بازی Silent Hills/PT اتفاق نخواهد افتاد. در ادامه با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

امروز صبح با خبر شدیم که تیز قابل بازی P.T قرار است چهارشنبه‌ی این هفته از شبکه‌ی پلی‌استیشن حذف شود. این خبر در کنار خارج شدن هیدیو کوجیما پس از سال‌ها از کمپانی کونامی، طرفداران سری سایلنت هیل را بیش از پیش از بابت آینده‌ی سری نگران کرد. حال دل تورو، کارگردان معروف هالیوودی که قرار بود در کنار هیدیو کوجیما به ساخت نسخه‌ی بعدی سری سایلنت هیل مشغول شود، در حاشیه‌ی فستیوال جهانی فیلم سن‌فرانسیسکو اظهار داشت:

سایلنت هیل بعدی در کار نخواهد بود و این مسئله واقعا قلب مرا می‌شکند.

تایید ضمنی دل‌تورو می‌تواند تیر خلاصی بر پیکره سری سایلنت هیل باشد که امکان داشت با نسخه‌ی جدید، جانی دوباره بگیرد. طی ماه‌های پیش اتفاقات عجیبی در کمپانی کونامی روی داده که باعث شد نام هیدیو کوجیما و استودیوی وی، کوجیما پروداکشنز، از روی تمامی محصولات سری Metal Gear برداشته شود. طبق گزارشاتی از منابع مختلف، تایید شد که کوجیما قرار است تا پایان سال جاری میلادی از کمپانی خارج شود. کونامی در اطلاع رسانی دقیق این موضوعات بسیار مرموزانه و ضعیف کار کرده که باعث سردرگمی خیل عظیمی از طرفداران بازی‌های متال گیر و به طور کلی، رسانه‌های مرتبط با صنعت بازی شود.

باید منتظر ماند و دید واکنش کونامی نسبت به صحبت‌های اخیر دل‌تورو چه خواهد بود.

تیزر قابل بازی P.T نمایی از بازی جدید Silent Hills بود که مورد توجه بسیاری از طرفداران سبک ترس و وحشت قرار گرفت. طراحی بی‌نظیر و بسیار ترسناک این دمو که با موتور فاکس انجام شده بود، امید بسیاری در دل طرفداران سایلنت هیل ایجاد کرد. اگر هنوز موفق به انجام این دمو نشده‌اید، تنها چند روز دیگر فرصت دارید تا آن را از شبکه‌ی پلی‌استیشن و فقط در کنسول پلی‌استیشن 4 تجربه کنید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده