نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

تماشا کنید: گربه‌ آدمکش و گاو موتورسوار در مادهای جدید GTA 5

تنها چند روز از انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Grand Theft Auto V می‌گذرد، اما یکی از کاربران یوتیوب به نام taltigolt، در همین مدت کوتاه دست به کار شده و تعدادی ماد جالب برای این بازی ساخته است که دنیای لوس‌سانتوس و بلین‌کانتی را تماشایی‌تر از قبل می‌کنند.

آخرین مادهایی که توسط taltigolt ساخته شده‌اند درباره‌ی حیوانات هستند. یکی از آنها گربه‌ای آدمکش را به نمایش می‌گذارد؛ پس از اینکه درجه تحت تعقیب بودن این گربه به ۵ ستاره می‌رسد، به شکل وحشیانه‌ای با استفاده از تفنگ و كوكتل‌مولوتف به همه چیز و همه کس شلیک می‌کند. این گربه همچنین سوار یک اتومبیل می‌شود و از دست پلیس‌ها فرار می‌کند! در ویدئوی زیر هنرنمایی‌های این موجود خطرناک را مشاهده می‌کنید.

در ویدئوی دیگر یک گاو چاق و چله را می‌بینیم که سوار یک موتورسیکلت است و تلاش می‌کند تا از تعقیب پلیس خلاص شود. تماشای این گاو که با سرعت بسیار بالا حرکت می‌کند و پرش‌های بلند انجام می‌دهد در نوع خود مفرح و بانمک است. برای مشاهده‌ی ویدئوهای جالب دیگری که توسط taltigolt تهیه شده‌اند می‌توانید به کانال یوتیوب او مراجعه کنید.

در حالی که راکستار به طور رسمی از انتشار ماد برای GTA V حمایت نمی‌کند، اما این موضوع باعث نمی‌شود که طرفداران بیکار بنشینند. تصور کنید در آینده چه مادهای جالب و خلاقانه‌ای برای این بازی منتشر خواهند شد.

GTA V در تاریخ ۲۵ فروردین برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و در زمان کوتاهی لقب پرمخاطب‌ترین بازی شبکه استیم که توسط کمپانی ولو ساخته نشده است را به خود اختصاص داد؛ در روزهای ابتدایی انتشار بازی، بیش از ۳۰۰۰۰۰ بازیکن به طور همزمان مشغول بازی کردن ‌GTA V از طریق استیم بودند.

با انتشار بازی در هفته‌ی گذشته برخی از بازیکن‌ها گزارش دادند که حساب Social Club آنها مورد سرقت و سوءاستفاده قرار گرفته است، اما راکستار اعلام کرد که این سرویس آنلاین هیچ مشکلی ندارد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده