// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۵

فیلم Avengers: Age Of Ultron در هفته اول عرضه خود بیش ۲۰۰ میلیون دلار فروخت

طرفداران انتقام‌جویان در آمریکا هنوز منتظر اکران فیلم Avengers: Age Of Ultron هستند. اما این فیلم تاکنون به صورت بین‌المللی در ۵۵ درصد سینماهای مقصدش اکران شده و در همین هفته‌ی آغازین بیش از ۲۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به گزارش سایت ورایتی، این فیلم در ۴۴ کشور مختلف از قبیل بریتانیا، روسیه، استرالیا اکران شده و ۲۰۱.۲ میلیون دلار فروخته است. اواخر این هفته شاهد اکران این فیلم در آمریکا خواهیم بود. دیزنی فروش جهانی اولیه‌ی این فیلم را رقمی در حدود ۱۶۰ تا ۱۷۵ میلیون دلار پیش‌بینی کرده بود و با این تفاسیر سازندگان فیلم، خوشحالی فراتر از حد انتظارات خود دارند.

نسخه‌ی اول فیلم ابتدا در آمریکا اکران شده بود و رقمی بالغ بر ۲۰۷.۴ میلیون دلار در هفته‌ی اول عرضه‌ی خود فروش داشت. انتظار می‌رود نسخه‌ی دوم فیلم هم در آمریکا بالای ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. نسخه‌ی اول فیلم انتقام جویان با بودجه‌ای معادل ۲۲۰ میلیون دلار ساخته شد و در نهایت ۱.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت. نسخه‌ی دوم آن با بودجه‌ای نزدیک به ۲۷۹ دلار ساخته شده‌ است و باید دید که از نظر فروش جهانی چه رقمی را از خود بر جای خواهد گذاشت.

فیلم Furious 7 چند هفته‌ای است که جایگاه اول باکس‌آفیس را از آن خود کرده است و به احتمال زیاد با عرضه‌ی فیلم جدید انتقام جویان، جایگاه اول دست‌خوش تغییراتی خواهد شد.

فیلم Avengers: Age Of Ultron با بازی رابرت داونی جونیور (در نقش مرد آهنی)، کریس ایونز (کاپیتان آمریکا)، مارک رافالو (هالک)، کریس همزورث (ثور) و دیگر بازیگران سرشناس جمعه‌ی همین هفته در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده