نسخه بازسازی بازی Gears of War با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می شود
این نرخ فریمی که Gears of Warهای قبلی توانایی دستیابی به آن را نداشتند، جز ارکان اصلی سری بازیهای Call of Duty است. بازی Halo 5: Guardians هم امسال با نرخ فریم ۶۰ اجرا میشود.
علاوه بر اینها نسخهی بازسازی شدهی مجموعهی Gears of War دارای سینماتیکهای جدیدی خواهد بود.
منبعی دیگر به سایت پولیگان گفته که اسپلش دمج، استودیوی مستقل بریتانیایی که در کارنامهی خود ساخت بازیهای Brink و Enemy Territory: Quake Wars را دارد، مسئول ساخت و توسعهی نسخهی بازسازی شدهی مجموعهی Gears of War است.
استودیوی اسپلش دمج چندی پیش در آگهی استخدام خود دربارهی پروژه بعدی خود اینگونه توضیح داده بود که آنها در حال کار بر روی «بازیای شناخته شده و بسیار محبوب بین مجموعههای با کیفیت و AAA» هستند.
لازم به ذکر است که مایکروسافت تمامی حقوق مادی و معنوی مجموعه Gears of War را از اپیک خریداری کرد و ساخت نسخهای کاملا جدید از آن را به استودیوی Black Tusk که تحت مالکیت خود است، محول کرد. راد فرگوسن هماکنون مدیریت استودیو را بر عهده دارد و بیش از صد نفر هم در این استودیو مشغول به کار هستند. دنبالهی جدید Gears of War و نسخهی بازسازی شدهی آن، مسئلهای کاملا جدا از هم محسوب میشوند. در مورد زمان رونمایی رسمی از نسخهی جدید Gears of War و نسخهی بازسازی شده پیش از فرگوسن اعلام کرده بود که طرفداران در مراسم E3 امسال شگفتزده خواهند شد.
تاکنون ۴ نسخه از بازی Gears of War منتشر شده است. اولین نسخه در سال ۲۰۰۶ برای ایکسباکس 360 و رایانههای شخصی ویندوزی منتشر شد. نسخهی دوم در سال ۲۰۰۸، نسخهی سوم در سال ۲۰۱۱ و یک نسخهی فرعی به نام Gears of War: Judgment در سال ۲۰۱۳ به صورت انحصاری برای ایکسباکس 360 منتشر شدند. شایعات از ساخت بازی Gears of War Exile برای سنسور کینکت خبر میدادند که ساخت این بازی متوقف شده است.
با این تفاسیر ساخت نسخهی بازسازی شدهی این بازی تیراندازی سومشخص دور از ذهن نیست. نظر شما دربارهی این خبر چیست؟ نظرات خود با زومجی به اشتراک بگذارید.
منبع: gamespot