// شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

بایوور از دو بسته الحاقی رایگان جدید برای بازی Dragon Age: Inquisition رونمایی کرد

استودیوی بایوور سازنده و کمپانی الکترونیک آرتز ناشر بازی Dragon Age: Inquisition از دو محتوای اضافه رایگان جدید برای این بازی رونمایی کردند که این هفته عرضه خواهند شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اولین بسته الحاقی «The Black Emporium» نام دارد که به گفته بایوور باعث می‌شود لذت خریدن آیتم‌ها در بازی دو چندان شود. این بسته الحاقی محتواهای جدیدی مانند اسلحه، لوازم جانبی، مصالح ساخت و ساز و آیتم‌های بسیار نادری را به بازی اضافه خواهد کرد که می‌توانید آن‌ها را از مکانی به نام «Xenon the Antiquarian» خریداری کنید.

البته قضیه به اینجا ختم نمی‌شود، در فروشگاه اشاره شده مکانی دیگر نیز با نام «Mirror of Transformation» وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های ظاهری کاراکتر خود را تغییر دهید. همچنین به علاوه این‌ها، بسته الحاقی دو مدل تخت و صندلی برای Skyhold (مکانی که بازیکن در آن فرماندهی می‌کند) اضافه خواهد کرد اما فقط کسانی که بازی‌های Dragon Age: Origins یا Dragon Age II را تجربه کرده باشند به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

محتوای اضافه رایگان دیگری که برای این بازی رونمایی شده است مربوط به بخش چند نفره بوده و «Dragonslayer» نام دارد. این بسته الحاقی به شما اجازه می‌دهد تا آیتمی مخصوص به نام Dragon's Call را بسازید. همانطور که حدس می‌زنید با استفاده از این آیتم جدید قادر خواهید بود تا با چندین اژدهای مختلف رو به رو شوید. جدا از این‌ها نیز یک قلعه‌ی جدید دیگر مخصوص به منطقه Ferelden علاوه بر سه مامور جدید با نام‌های Isabela (که حتما برای طرفداران این مجموعه آشنا خواهد بود), Skywatcher, و Zither: The Virtuoso  به بخش چندنفره اضافه خواهد شد.

هر دو بسته‌های الحاقی همانطور که گفته شد به صورت کاملا رایگان پنج شنبه هفته جاری بر روی تمامی پلتفرم‌ها -پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی- عرضه خواهند شد.

بایوور امروز همچنین اعلام کرد که دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 قادر خواهند بود تا در تاریخ پنجم خرداد ماه سال جاری بسته الحاقی «Jaws of Hakkon» که پیش از این به صورت انحصاری در اختیار دارندگان ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بود را خریداری کنند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده