نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

استودیو رِیر در E3 2015 از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد

اخیرا یکی از کاربران فروم نئوگف مکالمه‌ی سایمون وودراف، مدیر نوآوری استودیو رِیر (Rare) را در توئیتر شناسایی کرده که در این مکالمه وودراف تایید کرده بازی جدید استودیو رِیر که توسط گِرِگ مایلز در حال ساخته شدن است در E3 2015 رونمایی خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

مایلز یکی از طراحان استودیو ریر است که در گذشته ساخت سه‌گانه Donkey Kong Country، بازی Banjo-Kazooie و Viva Pinata را برعهده داشته است.

مدیر نوآوری رِیر در حساب شخصی خود در این رابطه گفت:

E3 2015 به دنیا اولین اطلاعات را از دنیای جدیدی که مایلز خلق کرده ارائه خواهد داد.

زمانی که یکی از طرفداران از وودراف خواست در رابطه با این بازی بیشتر صحبت کند و بگوید ساخته جدید مایلز یک بازی کاملا جدید یا ادامه‌ای از بازی‌های گذشته است، وی گفت:

تنها اطلاعاتی که می توانم به شما بدهم نقل قولی از سوی خود مایلز است: «این بازی از هرچیزی که تا امروز ساختیم جذاب‌تر است.»

اوایل سال ۲۰۱۵، رابین بین‌لَند، صداگذار و طراح موسیقی بازی‌های رِیر اعلام کرد ۲۰۱۵ سال بزرگی برای این استودیو خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت در جریان رونمایی از ویندوز ۱۰ تی‌شرت مخصوص به بازی Battletoads را برتن کرده بود.

Phil-spencer

اواخر سال ۲۰۱۴ بود که مایکروسافت دامنه تجاری جدیدی را برای بازی Battletoads ثبت کرد. بنابراین باتوجه به شواهد موجود، شخصا فکر می‌کنم بازی جدیدی که رِیر از آن رونمایی خواهد کرد قسمت بعدی سری پرطرفدار Battletoads است.

در اخبار مربوط به استودیو رِیر، برخی از اعضای سابق این استودیو که اخیرا استودیو پلی‌تونیک گِیمز را تشکیل دادند، از ادامه معنوی Banjo-Kazooie با نام Yooka-Laylee رونمایی کردند. جالب است بدانید پس از قراردادن Yooka-Laylee در کیک‌اِستارتر برای جمع‌آوری کمک‌های مالی، پس از ۴۰ دقیقه بودجه لازم برای ساخت این بازی فراهم شد!

بنابراین با ما همراه باشید تا شما را در جریان اخبار مربوط به E3 2015 و بازی جدید استودیو رِیر قرار دهیم. رِیر درگذشته یکی از استودیوهای کمپانی نینتندو بود که حدود چند سال گذشته مایکروسافت این استودیو را از این کمپانی ژاپنی خریداری کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده