// سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

قدرت کرای انجین را در تصاویر جدید از بازی Kingdom Come: Deliverance ببینید

استودیوی وارهورس استودیوز که در حال حاضر مشغول به ساخت بازی Kingdom Come: Deliverance است اخیرا تعدادی تصویر زیبا از محیط و دنیای ساخته خود منتشر کرده که می‌توانید برای دیدن آن‌ها در ادامه با زومجی همراه شوید.

بازی Kingdom Come: Deliverance با دوربین اول شخص در سبک نقش آفرینی خلق شده است و برای مراحل ساخت آن نیز تیم سازنده از موتور بازی‌سازی کرای انجین استفاده می‌کند لذا گرافیک بازی بدون شک در درجه بسیار بالایی قرار دارد.

داستان این بازی طی سال‌های ۱۴۰۳ در اروپای قرون وسطا اتفاق می‌افتد. تیم سازنده قصد دارد تا مشخصه‌های اصلی بازی‌های The Elder Scrolls V: Skyrim، The Witcher و Red Dead Redemption را در ساخته خود پیوند دهد.

اگر کمی به تصاویر دقت کنید متوجه خواهید شد که هیچ خبری از اژدها، نژاد الف یا جادو نیست چرا که این بازی با اینکه در سبک نقش آفرینی ساخته می‌شود اما قصد ندارد تا المان‌های فانتزی و ماوراءاطبیعه را در دنیای خود جای دهد زیرا این دنیا تشکیل شده است از جنگل‌های باشکوه و شهرهای آرام. در ادامه می‌توانید پنج تصویر جدید منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.

بازی Kingdom Come: Deliverance که توانست بودجه خود را از طریق وب‌سایت کیک استارتر تامین کند، در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی مراحل ساخت خود را طی می‌کند. استودیوی وارهورس چندی پیش برای مدت کوتاهی بازی را به صورت آلفا قابل دسترسی قرار داد اما هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای نسخه کامل اعلام نشده است.

پروژه ساخت این بازی توسط دنیل واورا رهبری می‌شود، کسی که پیش از این در خلق مجموعه‌ی Mafia نقش مهمی داشته است. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده