نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۵

سونی در نمایشگاه گیمزکام امسال کنفرانسی نخواهد داشت

کم کم به فصل تابستان نزدیک می‌شویم و زمان شروع نمایشگاه‌های بزرگ مانند E3 و گیمزکام فرا می‌رسد. اگرچه سونی در E3 2015 حضور پررنگی خواهد داشت، اما در نمایشگاه گیمزکام امسال که در آلمان برگزار می‌شود هیچ‌گونه کنفرانسی برگزار نخواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

به دلیل نزدیک بودن E3 و گیمزکام به یکدیگر و فشرده بودن برنامه‌ها، سونی در مراسم گیمزکام که در ماه آگوست ۲۰۱۵ برگزار می‌شود کنفرانس برگزار نمی‌کند و به جای آن در مراسم گیم پاریس که در ماه اکتبر برگزار می‌شود به معرفی بازی‌های جدید خود خواهد پرداخت.

سونی در بیانیه رسمی خود در این رابطه گفت:

خوشحالیم که اعلام می‌کنیم در تاریخ ۲۷ اکتبر کنفرانس داخلی‌ای را در مراسم گیم پاریس برگزار می‌کنیم. با تغییراتی که امسال در برنامه‌ها ایجاد شد و نمایشگاه E3 یک هفته دیرتر برگزار خواهد شد و پس از آن سریعا گیمزکام شروع می‌شود، ما احساس کردیم هم پلی‌استیشن و هم صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ماه اکتبر که مهم‌ترین زمان برای این صنعت است از اعلام خبرهای جدید بهره بیشتری می‌برد.

ما نسبت به برنامه‌های خود و معرفی بازی‌های جدید هیجان‌زده هستیم. زمانی که به شروع این مراسم نزدیک شدیم، اطلاعات بیشتری را دراختیار شما قرار می‌دهیم.

از سال ۲۰۰۹ که نمایشگاه گیمزکام افتتاح شد، سونی همیشه حضور دائم خود را در آن نشان داده و این حرکت آن‌ها کمی تعجب برانگیز است. با این حال پخش شدن اخبار مهم و معرفی بازی‌های جدید در طول سال مطمئنا خبر بدی برای جامعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای نیست.

نظر شما در این رابطه چیست؟

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ از تاریخ ۵ آگوست (چهارده مرداد) آغاز و در تاریخ ۹ آگوست (هجده مرداد) در شهر کُلن آلمان پایان می‌یابد. از طرفی دیگر نمایشگاه گیم پارس ۲۰۱۵ از تاریخ ۲۸ اکتبر (ششم آبان) آغاز و در تاریخ ۱ نوامبر (ده آبان) در شهر پاریس فرانسه پایان می‌یابد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده