// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۵

شایعه: بازی Dishonored 2 در نمایشگاه E3 2015 حضور نخواهد داشت

به گزارش سایت آلمانی پی‌سی‌گیمز، بازی Dishonored 2 در مراسم E3 امسال که یک ماه دیگر برگزار می‌شود، حضور نخواهد داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این سایت آلمانی همان خبرگزاری است که اعلام کرد بتسدا پشت درهای بسته، به معرفی و نمایش ۲۰ الی ۳۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی Fallout 4 خواهد پرداخت و حال امروز گزارش داده که دنباله‌ی بازی Dishonored نمایشی در مراسم E3 امسال نخواهد داشت.

در این گزارش به نقل از منابع ناشناس گفته شده که استودیوی آرکین، سازنده‌ی این بازی به زمان بیشتری برای کار بر روی بازی دارد و هنوز برای نمایش بازی آماده نیستند. به گزارش همین منبع خبری بتسدا تنها یک تیزر کوتاه از بازی را در مراسم E3 منتشر خواهد کرد.

بیشتر از  یک سال است که درباره‌ی رونمایی اجتناب‌ناپذیر دنباله‌ی بازی Dishonored صحبت می‌شود. ماه مارس سال ۲۰۱۴ (اسفند ۱۳۹۲) اولین شایعه درباره‌ی این بازی به بیرون درز کرد و گفته شد که بتسدا از دنباله‌ی این بازی مخفی‌کاری در مراسم E3 2014 رونمایی خواهد کرد. به همراه این شایعه تصویری نیز منتشر شد که حاوی لوگوی بازی و زیرنویس «تاریکی تیویا (نام جزیره‌ای در این بازی)» بود.

در اواخر ماه جولای (اوایل مرداد ۱۳۹۳)، چند هفته مانده به مراسم گیمز‌کام ۲۰۱۴ شایعه‌ای مشابه در فضای مجازی پخش شد که Dishonored 2 در این مراسم رونمایی می‌شود. این بار به همراه این شایعه‌، باکس‌آرت بازی و جزئیات اندکی درباره‌ی شخصیت اصلی، داستان و بازه‌ی زمانی بازی هم منتشر شده بودند.

شرکت بتسدا برای اولین بار در مراسم E3 کنفرانس جداگانه‌ای خواهد داشت که در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد ۱۳۹۴) برگزار می‌شود. باید منتظر ماند و دید که چه بازی‌هایی در این کنفرانس حضور خواهند داشت. نظر شما درباره‌ی این شایعات چیست؟ آیا به زودی شاهد رونمایی از دنباله‌ی بازی Dishonored یا حتی Fallout 4 خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده