// شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

سگا برخی بازی های کیفیت پایین خود را حذف می کند

سگا، پس از شروع کنترل کیفیت بازی‌های خود در پلتفرم‌های iOS و اندروید اقدام به حذف برخی از این بازی‌ها از دو فروشگاه اپ‌استور و گوگل پلی کرده است. سگا صبح امروز در پستی در وبلاگ رسمی خود جزئیات بیشتری را در این رابطه منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هرچند این بازی‌ها از فروشگاه‌های اپل‌استور و گوگل پلی حدف می‌شوند، اما خریداران قدیمی هم‌چنان می‌توانند به بازی‌های مربوطه از طریق لیست اپلیکیشن‌های حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند. این بازی‌ها تنها برروی سیستم‌ عامل‌های حال حاضر قابل اجرا هستند و در صورتی که خریداران در آینده به دستگاه‌های جدید ناسازگار مهاجرت کنند، دیگر قادر به بازی‌کردن آنها نخواهند بود.

«تکنولوژی منسوخ» شده در حقیقت بخش بزرگی از این فرآیند بررسی کیفیت توسط سگا است.

سخنگوی سگا در رابطه با آن فرآیند به آی‌جی‌ان گفت:

تعدادی از بازی‌هایی که در دسته‌بندی موبایل قرار گرفته‌اند مربوط به دستگاه‌های تکراری قدیمتر می‌شوند. با پیشرفت‌های فناوری سطح انتظار بازیکنان از گیم پلی‌ بازی‌های موبایل بالا رفته است. بنابراین ما در جهت ارائه بهترین ها به بازیکنان، بازی‌های خود را بررسی کرده تا آنهایی که در منافات با هدف طولانی مدت ما هستند را حذف کنیم.

اکنون تمرکز ما برروی تجارت بازی‌های موبایل است تا در کنار تجدید نظر در تولید بازی‌های جدید برای مخاطبین مدرن، بتوانیم با دقت IP های افسانه‌ای خود را دوباره زنده کنیم.

شما می‌توانید با مراجعه به وبلاگ رسمی سگا متن کامل این بیانیه‌ را مطالعه کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده