// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Assassin’s Creed: Syndicate دارای بخش چند نفره نخواهد بود

به صورت رسمی اعلام شد که هیچ‌گونه بخش چندنفره‌ای در بازی Assassin’s Creed: Syndicate وجود ندارد و ظاهرا خبر خوبی است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

وجود بخش چندنفره، تبدیل به یکی از فاکتور‌های ثابت در بازی‌های امروزی شده است و باعث می‌شود تا افراد جدیدی به سوی بازی ترغیب شوند. بنابراین تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد که استودیوی سازنده‌‌ی بازی اقدام به حذف کامل این بخش گرفته است.

براساس صحبت‌‌های مارک-الکسیس کوت، کارگردان Assassin’s Creed: Syndicate، سازندگان می‌خواهند که این سری بازی را به ریشه‌های آن بازگردانند و تماما بر روی ارائه بهترین تجربه‌ ممکن در بخش تک‌نفره تمرکز کنند. این بازی شامل المان‌های کاملا جدیدی مخصوصا در بخش مبارزه و مخفی کاری ارائه خواهد داد. کوبک، شعبه فرانسوی یوبی‌سافت این قصد دارد تا بر روی این مسائل مانور دهد تا این که بخواهد بخش آنلاین یا Co-op به بازی اضافه کند.

 تمامی فعالیت‌ها در Assassin’s Creed: Syndicate، رویداد‌های بخش داستانی ، ماموریت‌های فرعی براساس بازخورد‌ها تا حدودی کوچک‌تر طراحی شده‌اند  تا دچار سرنوشت شوم نسخه‌ی قبلی نشود. بازی به گونه‌ای ساخته شده است که این تئوری روشن را ارائه و تعریف کند: داستان جیکوب و ایوی فِرای ( شخصیت‌های اصلی داستان بازی که خواهر و برادر دوقلو هستند). وجود بخش چندنفره، دست‌یابی به این هدف را مختل می‌کرد و بازیکنان را از تجربه‌ای که کوبک می‌خواهد آن را خلق کند، دور می‌کرد.

کوت می‌گوید:

دلیل این که ما دست به چنین کاری زده‌ایم، تمرکز کامل بر روی ریشه‌های این سری بازی است. به همین خاطر است که تمامی ۹ استودیو بر روی ارائه این بخش تک‌نفره تمرکز کرده‌اند.

2863641-assassins_creed_syndicate_stealth-corner_kill

فرانسوا پلاند، تهیه‌کننده‌ی اجرایی در گفت‌وگو با سایت گیم‌اسپات درباره‌ی عوامل فنی که در این تصمیم‌گیری نقش داشته‌اند را بیان می‌کند. او دوباره تاکید کرد که می‌خواهند به ریشه‌های بازی Assassin's Creed پایبند باشند و این به این معنی است که می‌خواهند تمامی منابع خود را صرف بخش تک‌نفره کنند. احتمالا باخبر هستید که کاربران در این نسخه کنترل وسایل‌نقلیه را در دسترس خواهند گرفت و با وسعت مبارزات، می‌توانند روی آن‌ها به مبارزه با دشمنان خود بپردازند. استفاده همزمان بازیکنان متعدد از وسایل نقلیه یک نوع پیچیدگی را به وجود خواهد آورد. پلاند برای شفاف‌سازی این قضیه توضیح داد:

احساس می‌کنیم که ما به خصوص در بخش مبارزات، برای داشتن به مبارزات تن به تن و بسیار نزدیک، نیاز به سیستم بسیار واکنش‌پذیری داریم. این‌یک مسئله است. هدایت کردن آن یک مسئله دیگر است. وقتی که ما دو سال و نیم پیش تصمیم گرفتیم، گفتیم بیایید لندن سال ۱۸۶۸ را به تصویر بکشیم. شما نمی‌توانید وسایل نقلیه‌ای را در اختیار داشته باشید که تزئین شده باشند. شما نمی‌توانید وسایل نقلیه‌ای را صرفا جهت زیبایی بازی بگنجانید. بازیکنان می‌گویند من می‌خواهم سوار آن‌ها بشوم. این کار پیچیدگی را به دنبال خواهد داشت. عدم وجود بخش چندنفره بیشتر به خاطر مسائل فنی است.

 براساس اطلاعات منتشر شده، Assassin’s Creed: Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ (۱ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و با کمی تاخیر در اواخر پاییز برای کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

به نظر شما آیا این Assassin’s Creed جدید می‌تواند به گفته‌ی سازندگان به ریشه‌های خود بازگردد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده