نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰

سونی استودیو اختصاصی جدیدی با هدف ساخت بازی برای هدست مورفیوس تاسیس کرد

بخش سرگرمی‌های سونی در راستای اهداف خود برای گسترش هدست واقعیت مجازی پروژه مورفیوس، استودیو اختصاصی (First Party) جدیدی را در کشور انگلیس تاسیس کرد. با زومجی همراه باشید.

سونی اروپا با انتشار لیستی بلند بالا برای فرصت‌های شغلی این استودیو، مشخص کرد استودیو تازه تاسیس آن‌ها به صورت اختصاصی و تنها برای پروژه مورفیس پلی‌استیشن 4 بازی خواهد ساخت. این استودیو در حال حاضر «شمال غربی» نامیده می‌شود، اما بدون شک نام نهایی آن نخواهد بود.

در آگهی شغلی منتشر شده توسط سونی، این کمپانی برای استودیو تازه تاسیس خود به دنبال برنامه‌نویس ارشد گیم‌پلی، برنامه‌نویس با تجربه برای گیم‌پلی، برنامه‌نویس با تجربه برای بخش گرافیکی موتور بازیسازی این استودیو، طراح ارشد با تجربه، طراح انیمیشن و مراحل باتجربه است.

سونی در بخش توضیحات آگهی شغلی خود گفته است این استودیو که در شمال غرب انگلیس واقع شده، به صورت اختصاصی روی ساخت بازی برای پروژه مورفیوس آن‌ها فعالیت خواهد کرد. سونی همچنین اعلام کرده اگرچه تیمی که آن‌ها تشکیل می‌دهند کوچک است، اما تمام افراد این استودیو از اشخاص باتجربه صنعت بازی‌های رایانه‌ای خواهند بود.

Project-Morpheus

در این آگهی همچنین آمده است که اولین بازی این استودیو در مراحل پیش از تولید قرار دارد و احتمالا با موتور آنریل ساخته خواهد شد. ظاهرا سونی تمرکز ویژه‌ای روی گیم‌پلی بازی مورفیوس خود دارد و بارها در آگهی شغلی اعلام کرده گیم‌پلی این بازی بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

افرادی که برای این فرصت‌های شغلی انتخاب شوند، مسئول ساخت مراحل شگفت‌انگیز، تلفیق مکانیک‌های اصلی گیم‌پلی در راه‌های هیجان‌انگیز، تولید صحنه‌های هیجان‌انگیز برای خلق صحنه‌های به یاد ماندنی و تولید سیستم چالش و دریافت جوایز خواهند بود.

این اولین باری نیست که سونی در شمالی غربی لندن استودیو اختصاصی‌ تاسیس می‌کند. این کمپانی درگذشته سابقه تاسیس استودیوهای اِولووشِن و لیورپول را در این نقطه ازدنیا داشته است. استودیو لیورپول سونی در سال ۲۰۱۲ بسته شده است.

باید دید سونی چه زمانی این استودیو و اولین بازی آن‌ها را به صورت رسمی معرفی می‌کند.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده