نویسنده: علی معصومی
// یکشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

معرفی بازی موبایل Can Knockdown 3: ریزش قوطی‌ها

در بازار پرشور بازی‌های موبایل، بازی‌های بسیاری هستند که در سبک هدف‌گیری ساخته شده اند. اما بازی ریزش قوطی‌ها از هیجان خاصی برخوردار است. در ادامه با معرفی این بازی با زومجی همراه باشید.

هدف این بازی بسیار ساده است. همانطور که از عنوان آن پیدا است، تعدادی قوطی هستند که شما باید آنها را با تعدادی توپ بیسبال که در اختیار دارید، هدف قرار داده و بریزید. یکی از توپ‌ها را لمس کنید و آن را به سمت قوطی‌ها پرتاب کنید. هر چه تعداد کمتری توپ برای ریختن کل قوطی‌ها استفاده کنید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و در پایان هر مرحله ستاره‌های بیشتری کسب می‌کنید. در این بین، ابزارهایی نیز برای کمک به شما وجود دارند، مثلا بعضی از قوطی‌ها مملو از مواد منفجره هستند و با برخورد توپ به آنها، باعث انفجار و ریزش قوطی‌های اطراف می‌شوند.

معرفی بازی موبایل: Can Knockdown 3: ریزش قوطی‌ها

در این بین موانع بسیاری نیز بر سر راه شما قرار می‌گیرند؛ قلاب‌های غلتان، موانع نفوذ ناپذیر و تسمه‌های چرخان از جمله موانعی هستند که بعضی جاها قوطی‌ها را حرکت می‌دهند. در برخی موارد نیز قوطی‌ها در حالت ثابتی قرار ندارند و شما آنها را باید در حال حرکت، هدف گیری کنید.

از ویژگی‌های این بازی، فیزیک و گرانشی است که در ساخت بازی رعایت شده است و بسیار طبیعی است. به طوری که برخورد توپ به هر نقطه از قوطی‌ها، سرنوشتی جداگانه خواهد داشت و کوچکترین لغزش باعث خطا رفتن توپ و از دست دادن آن می‌شود.

معرفی بازی موبایل: Can Knockdown 3: ریزش قوطی‌ها

با وجودی که انجام این بازی قدری روی گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک (مانند آیفون ۴ و ۴اس) مشکل است، اما این بازی در هر صورت لذت یکی از بهترین بازی‌های هدف‌گیری را به شما خواهد داد. مراحل بازی از آسان به سخت است و کار بجایی می‌رسد که دیگر رد کردن هر مرحله، نیازمند تمرکز و صبر زیاد است! هر آنچه از مهارت، صبر و شکیبایی و تکنیک دارید برای این بازی رو کنید تا موفق شوید.

در ادامه شما را به تماشای ویدیو این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو

دانلود ی آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از ویندوز فون مارکت | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده