نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

سی‌دی پراجکت رد: گرافیک بازی The Witcher 3 نسبت به سال ۲۰۱۳ کاهش نیافته است

در حالی که سه روز به انتشار بازی مورد انتظار The Witcher 3: Wild Hunt مانده است، شایعاتی به گوش می رسد که استودیو سازنده، گرافیک بازی را نسبت به سال ۲۰۱۳ کاهش داده است. با این حال، سی‌دی پروجکت مانند همیشه نسبت به اتهامات پاسخگو است.

فیلیپ وِبِر، طراح ماموریت‌های بازی اخیرا به یکی از سوال‌های همیشگی علاقه‌مندان نسبت به کاهش گرافیک تکسچرها نسبت به نمایش سال ۲۰۱۳ پاسخ داد و این اتهام را رد کرد:

ماه هیچ‌وقت تکسچرهای بازی را تغییر ندادیم. در نسخه رایانه‌های شخصی شما حتی می‌توانید تنظیمات را تا بالاترین حد ممکن بالا ببرید و نهایت کیفیت تکسچرها را تماشا کنید. با این حال تغییراتی که مردم در نسخه جدید و سال ۲۰۱۳ مشاهده می‌کنند فیلتری بود که روی عکس‌ و ویدیوهای بازی فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسید، اما اگر این فیلتر را در بازی واقعی و جایی که فعالیت‌های زیادی انجام می‌شد قرار می‌دادیم، چشم را اذیت می‌کرد. برای همین ما این افکت را در بازی کاهش دادیم.

با این حال کسانی که مشتاق آن هستند می‌توانند با کیت مخصوص بازی از آن استفاده کنند. این بستگی به سلیقه شما دارد.

با این جمله مشخص شد که سی‌دی پراجکت رد در حال ساخت ابزار مادسازی برای The Witcher 3: Wild Hunt است و در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه آن خواهیم بود:

در پخش‌زنده‌ای که در وبسایت IGN مشاهده کردید، سازنده ما به دلیل این‌که روی ابزار ساخت ماد کار نمی‌کرد از این مسئله خبر نداشت، اما من تایید می‌کنم تیم ما در حال ساخت ابزار مادسازی است.

The Witcher 3 Wild Hunt (2)

وِبِر همچنین در صحبت‌های خود اشتیاق طرفداران را نسبت به تجربه The Witcher 3: Wild Hunt چندین برابر کرد:

به عنوان یک طرفدار قدیمی این سری، باید به شما بگویم که روزهای شگفت‌انگیزی را با این بازی پیش رو دارید.

درانتها وی اعلام کرد بسته بروز رسانی روز اول نسخه پلی‌استیشن 4 بازی مشکلی که کم جمعیت بودن شهر را نشان می‌داد را رفع می‌کند:

این یکی از مشکلاتی است که در بروز رسانی روز اول بازی رفع می‌کنیم. البته باید بدانید که جمعیت شهر بستگی به روز و ماموریتی که در آن قرار دارید هم دارد.

در طرفی دیگر مایلز تاست، طراح مراحل بازی گفت ریش گَرالت بیشتر از حد معمول بلند نمی‌شود:

در کتاب‌های Witcher آمده است که گرالت زیاد رابطه‌ی خوبی با ریش بلند ندارد.

مارسین موموت، مدیر بخش هماهنگی و ارتباطات سی‌دی پراجکت رد گفت اگر بازیکنان مایل باشند درخت توانایی‌های خود را مجددا تنظیم کنند، امتیازاتی که برای بخش افزایش توانایی دریافت کردند را از دست نخواهند داد.

The Witcher 3 Wild Hunt (1)

خوش‌بختانه سی‌دی پراجکت رد در گذشته اعلام کرد بازیکنان می‌توانند به وسیله یک آینه تصمیمات مهم خود را از بازی The Witcher 2 به نسخه سوم بازی بیاورند و نتیجه‌ی کارهای خود را در دنیای امروزی بازی مشاهده کنند، اما اگر این کار را انجام ندهیم چه می‌شود؟:

اگر این صحنه را رد کنید، دنیای از پیش تعیین شده‌ای پیش روی شما قرار می‌گیرد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt سه‌شنبه همین هفته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. میانگین امتیازات نسخه‌پلی استیشن 4 بازی که تقریبا اکثر نقدها روی آن انجام شده، در وبسایت متاکریتیک برحسب ۳۴ نقد ۹۲ است.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده