۱۵ وسیله نقلیه مهیج در فیلم Mad Max: Fury Road

۱۵ وسیله نقلیه مهیج در فیلم Mad Max: Fury Road

دوشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

فیلم Mad Max: Fury Road در کنار صحنه‌های اکشن زیبا، وسایل نقلیه‌ای با طراحی‌ خاص و منحصر به فرد را در خود جای می‌دهد در این مقاله سعی داریم ۱۵ عدد از این وسایل نقلیه‌را به شما معرفی کنیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این لیست بدون ترتیب خاصی و تنها با هدف معرفی وسایل نقلیه‌ی موجود در فیلم Mad Max: Fury Road جمع‌آوری شده است. این فیلم اکنون در برخی کشور‌ها برروی پرده‌ی نقره‌ای رفته  و امتیازات خیره کننده‌ای را کسب کرده است.‍

2861485-mad-max-fury-road-cars-6 The Interceptor

این وسیله نقلیه، نسبت به سایر اتومبیل‌های Mad Max: Fury Road آنچنان هم بیگانه نیست، اما این اتومبیل کهنه‌‌ی فورد فالکون با آن زنگار کلاسیکش یکی از نمادین‌ ترین اتومبیل‌ها در سری مکس دیوانه (Mad Max) که در چهار فیلم حضور داشته است، محسوب می‌شود.

 

2861515-mad-max-fury-road-cars-8The Nux Car

نیکلاس هالت، ستاره‌ای که نقش ناکس -بیماری روانی- را در Mad Max: Fury Road  بازی می‌کند. ماشین شورولت توربو قدیمی او با آن صلیبی که در جلوی ماشین قرار دارد، احتمالا وسیله‌ای مناسب برای کشتن در جاده ها خواهد بود.

 

2861486-mad-max-fury-road-cars-2The Big Foot

این طبیعی است که ناتان جونز قهرمان سنگین وزن جهان در WWA، این ماشین عظیم و الجثه دوج را دوباره مخصوص به نقش خود به عنوان ریکتیس ارکتیس باز طراحی کند. زمانی که شما نیاز داشته باشید تا از بیابان‌ها پس از فجایع آخرالزمانی مصیبت‌باری که در سراسر جهان اتفاق افتاده عبور کنید، مسلما این ماشین انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

2861633-madmax_dodgeThe Dodge

اتومبیل «داج» مثل سگ‌های نگهبان آشغال‌دونی‌ها می‌ماند که وحشیانه حمله می‌کند. ماشینی که دارای اگزوز شخصی‌سازی‌شده‌ی خفنی است که از آن  آتش خارج می‌شود.

 

2861520-mad-max-fury-road-cars-7The Mack

این وسیله نقلیه‌ از سری R به شکلی ساخته شده است تا بعد از جنگ‌ها برای جمع‌آوری غنیمت‌های مفید و گران‌بهای باقی‌مانده از آن استفاده شود.

 

2861507-mad-max-fury-road-cars-3Buggy #9

بوگی #9  شبیه به کوروتی است که به جهنم رفته و بازگشته است. در عقب این ماشین  صندلی‌ای سفارشی برای تفنگدار نصب شده‌ تا با مسلسل برای دفع تمام گروه‌های باندهای دیوانه از صحرا استفاده شود.

 

2861487-mad-max-fury-road-cars-11The War Rig

The War Rig وسیله نقلیه نیرومند مناسب برای حمله، کامیونی با محموله‌هایی گرانبها از تعدادی جمجمه ‌جمع شده از غنائم، غارت‌های اشرار است. این کامیون قلب ماموریت‌های فیلم به حساب می‌آید.

 

2861635-madmax_princevaliantPrince Valiant

اتومبیلی زیبا مجهز به زرادخانه‌ای از نارنجک‌های مولوتف و شعله افکن‌هایی در عقب خود است. این طراحی شعله‌های آتش برروی کاپوت جدیت قدرت شعله افکن این اتومبیل را نشان می‌دهد و تنها یک طراحی ساده نیست.

 

2861632-madmax_crankyfrankThe Cranky Frank

فرانک بداخلاق، این نام با چهره‌ی این ماشین واقعا سازگار است. طراحی‌ای شبیه به موش صحرایی و کاربراتوری در جلوی آن از فرانک بداخلاق وسیله‌ای نقلیه‌ای مناسب برای پیشگام بودن در همراهی نظامی تبه‌کاران ساخته است. این ماشین مورد استفاده‌ی گروه  غارتگران شناخته شده War Boys قرار می‌گیرد.

 

2861634-madmax_elvisElvis

با تزریق سوخت نیتروژن و با قدرت موتورهای دوقلوی GMC V6، الویس شتاب بالایی دارد که مناسب برای محافظت از وسیله نقلیه‌ی  War Rig است. احتمالا لقب روح کوپه‌ها برای این ماشین بد نباشد.

 

هولدون EH استیشن واگن، اتومبیلی استرالیای محبوب سال ۱۹۶۰ است. اما بعد از وقایع آخر‌الزمانی نیاز بود که این اتومبیل کلاسیک به یک دستگاه شخم‌زنی هیدورلیک و بدنه‌ای برای رانندگی در خارج جاده مجهز شود.

 

2861509-mad-max-fury-road-cars-4FDK

 فولکس واگن قدرت گرفته از V8، ساخته شده از بشکه‌هایی پر از سوخت متصل به کناره‌ها برای شعله‌ افکنی است که به عنوان بخشی از گروه نگهبان کاروان استفاده می شود.

 

2861508-mad-max-fury-road-cars-9The Peacemaker

مخلوطی از دو ماشین کرایسلر ولیانت چارجر تولید 1971-1978 و فالکون XB فورد که نقش برجسته‌ای در اسطوره‌ی Mad Max دارد. در فیلم مکس دیوانه حداقل ۲ -ولیانت چارجر- حضور خواهد داشت که این یکی با نام Peacemaker شناخته می‌شود. این وسیله‌‌ نقلیه از شاسی Ripsaw، تانک سبک ساخته‌ی ایالات متحده استفاده می‌کند.

 

2861516-mad-max-fury-road-cars-5 The Gigahorse

 وسیله‌ی نقلیه‌ی Gigahorse مانند دوقلویی به هم چسبیده از کادیلاک کوپه دیولز است. هر دوی این کادیلاک‌ها برروی شاسی‌ای غول‌آسا نصب شده‌اند. این وسیله‌ی نقلیه با دو موتور قدرتمند V-8 همراه است. Gigahorse حقیقتا مانند یک کابوس است.

 

2861519-mad-max-fury-road-cars-0The Plymouth Rock

 Plymouth  وسیله‌‌ی نقلیه‌ای عجیب و البته خارق‌العاده محسوب می‌شود. این اتومبیل برگرفته از شاسی اصلی اتومبیل کلاسیک Plymouth سدان سال ۱۹۳۷ است.

 منبع: Gamespot

اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده