نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

کپکام بازی‌ های قدیمی بیشتری را بازسازی می‌کند

شرکت کپکام قصد دارد تا به بازسازی بازی‌های قدیمی و محبوبش ادامه دهد. این شرکت طی یک اطلاعیه‌ی مالی این موضوع را اعلام کرد و به هوادارانش وعده داد که منتظر نسخه‌های HD شده‌ی بیشتری از بازی‌های کلاسیک باشند.

کپکام در این اطلاعیه گفت:

بازسازی HD عناوین محبوب و پرفروش، یکی از فعالیت‌های تجاری اصلی ما خواهد بود. فروش‌های دیجیتالی تقاضای زیادی را برای این بازی‌ها ایجاد کرده‌اند. برای مثال فروش خارجی نسخه‌ی HD شده‌ی Resident Evil در سال مالی گذشته، بسیار بیشتر از میزان مورد انتظار ما بود. این یک ریسک نیست، بلکه رشد فروش دانلودی گزینه‌های بیشتری را در اختیار مخاطبان می‌گذارد. ما به این قضیه به عنوان موقعیتی نگاه می‌کنیم که امکان دسترسی افراد بیشتری را برای لذت بردن از بازی‌های ما فراهم می‌کند.

ارائه‌ی محتوا به صورت دیجیتالی بخش بزرگی از تجارت کپکام در سال مالی گذشته بود و انتظار می‌رود که این بخش در آینده نیز رشد بیشتری داشته باشد.

بازی Resident Evil HD Remaster در تاریخ ۲۰ دی ۹۳ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی منتشر شد و رکورد بازی‌های کپکام را با سریع‌ترین فروش دیجیتالی در تاریخ این کمپانی شکست. این بازی همچنین موفق شد لقب پرفروش‌ترین بازی در روز نخست انتشار در شبکه‌ی پلی‌استیشن را به خود اختصاص دهد. تا کنون کپکام آمار کلی از فروش این بازی و جزییاتی مثل سهم هر پلتفرم از میزان فروش را اعلام نکرده است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده