نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۵

تماشا کنید: گیم‌ پلی نسخه‌ی اولیه‌ بازی Doom 4

به تازگی یک ویدئو از گیم‌پلی نسخه‌ی اولیه‌ی بازی Doom 4 منتشر شده است که نشان می‌دهد قبل از اینکه ساخت بازی در سال ۲۰۱۳ از سر گرفته شود، کیفیت آن در چه سطحی قرار داشت. برای تماشای این ویدئو با زومجی همراه باشید.

احتمالا می‌دانید که ساخت بازی Doom 4 در سال ۲۰۱۳ از ابتدا آغاز شد. در آن زمان بتسدا اعلام کرد که این امر به دلیل نرسیدن بازی به سطح کیفی مورد انتظار رخ داده است. اخیرا یک ویدئو و چند تصویر از گیم‌پلی نسخه‌ی اولیه‌ی بازی منتشر شده است که صحبت‌های بتسدا را تایید می‌کنند.

شما می‌توانید این ویدئو و تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.

اگر ویدئو و تصاویر بالا که توسط یکی از کاربران وبسایت DoomWorld منتشر شده‌اند قابل استناد باشند و آنها را با تیزری که اخیرا از بازی منتشر شده است مقایسه کنیم، می‌توانیم پیشرفت‌های گرافیکی را به وضوح مشاهده کنیم؛ البته در تیزر جدید بازی تنها حدود ۳ ثانیه از گیم‌پلی آن به نمایش درمی‌آید و سازندگان قول داده‌اند که در نمایشگاه ‌E3 یک ویدئوی طولانی‌تر از نسخه‌ی جدید Doom را به نمایش بگذارند.

بازی Doom‌ 4 که با عنوان Doom نیز شناخته می‌شود، پس از Doom 3 که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد، چهارمین بازی از این مجموعه‌ی پرطرفدار به حساب می‌آید. این بازی توسط استودیوی آی‌دی سافت‌ور و با نسخه‌ی ششم موتور آی‌دی تک ساخته می‌شود و قرار است برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود. هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که در نمایشگاه E3 اطلاعات زیادی از Doom ارائه شود.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده