نویسنده: علی معصومی
// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۳

معرفی بازی موبایل Labyrinth 2: بازی تمرکز و هیجان

در عصری که بازی‌ها در حال نزدیک شدن به واقعیت هستند و اسلحه‌ها، زمین‌های بازی و بسیاری چیزهای دیگر، با شبیه‌سازی‌های اعجاب انگیز، غوغا می‌کنند، تفریح بسیار خوبی است اگر گاهی انتخابی در جهت کاملا معکوس داشته باشیم. در ادامه با معرفی بازی لابیرنت همراه زومجی باشید.

توپ‌های بزرگ و درخشان

بازی لابیرنت، همان بازی پازلی تخته چوب و گوی فلزی است که به خوبی در قالب یک بازی خوب موبایلی نمود پیدا کرده است. نسخه دوم این بازی با تنظیمات و امکانات بسیار بهتر نسبت به نسخه اول ارائه شده است. در بازی واقعی، هدف، غلتاندن گوی فلزی رو تخته چوبی و رساندن آن به حفره تعبیه شده است. اما در این بازی موبایلی، محدودیت‌ها برداشته شده است. شما در مراحل مختلف با درهای گردان، موانع لیزری و آتشگاه‌ها مواجه هستید که آماده‌اند تا شما را نابود کنند! و البته باید این مسیر را در زمان مشخص طی کنید.

معرفی بازی موبایل: Labyrinth 2: بازی تمرکز و هیجان

قدری هیجان به زندگی اضافه کنید

این بازی حتی پیچیده‌تر از آن است که فکرش را بکنید. همانطور که گفته شد، در هر مرحله باید گوی فلزی را به سر منزل مقصود، که همان حفره سیاه است، برسانید. در این راه اما موانع ساده و پیچیده‌ای سر راه شما سبز می‌شوند که باید با درایت و البته تمرکز بالا، آنها را پشت سر بگذارید. این موانع به صورت تعاملی عمل می‌کنند یعنی بسته به عملکرد شما در صفحه بازی، فعال می‌شوند. از جمله آنها می‌توان به دیوارهای لیزری قرمز رنگ، ضربه‌گیرهای فنری، آهن رباها و دمنده‌ها و ... اشاره کرد که برای منحرف کردن شما از مسیر اصلی‌تان تعبیه شده اند. در حین بازی، اگر ناگهان توپ شما به چند توپ تبدیل شد، نگران نشوید! از آنها باید برای زدن کلیدها و پیشروی مرحله به مرحله استفاده کنید. معرفی بازی موبایل: Labyrinth 2: بازی تمرکز و هیجان

مسیر خود را بسازید

در این بازی، بر خلاف بازی‌های مشابه، قابلیتی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد مسیر مورد نظر خود را بسازید. یعنی صفحه را آن طور که خودتان تمایل دارید با موانع دلخواه خود پر کنید. البته این کار را باید در سایت رسمی این بازی انجام دهید و داخل بازی این امکان وجود ندارد.

این بازی در ژانر بازی‌های فکری و پازلی، یکی از بازی‌های محبوب موبایل لقب گرفته است و پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید.

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده