نویسنده: حامد جلالی
// پنجشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

جدیدترین ها در اپ استور و گوگل پلی: از پرنده ما قبل تاریخ تا اسکی روی برف

هر هفته بازی های زیادی بر روی اپ‌استور اپل و گوگل پلی قرار می گیرند که طبق روال، پنج شنبه هر هفته روز عرضه این بازی ها است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا نگاهی به برخی از این بازی ها داشته باشیم.

هر هفته تعداد زیادی بازی بر روی فروشگاه های برنامه اپل و گوگل قرار می گیرند که بیشتر شرکت های بازی ساز طبق روند همیشگی، پنجشنبه را روز عرضه بازی خود در نظر می گیرند و بسیاری از این شرکت ها با تهیه فیلم های کوتاه از نحوه بازی و یا تریلر، سعی دارند  بازی خود را پیش از عرضه نمایش دهند. با مطالعه این مطلب می‌توانید انتخاب بهتری برای بازی‌های موبایل تعطیلات آخر هفته خود داشته باشید.


Cartoon Survivor

پلتفرم: اندروید، iOS

در محیطی زیبا و کارتونی و در زمان ما قبل تاریخ، شما باید قبل از اینکه زمانتان تمام بشود "دودو"ی پرنده را  از سد تله های مرگبار و موجودات درنده و خطرناک عبور بدهید و به خط پایان برسانید.

دانلود ویدئو


Mystery Word Town

پلتفرم: اندروید، iOS

گروهی از دزدان، طلاهای شهر را دزدیده و در میان شهروندان مخفی کرده‌اند. وظیفه شما پیدا کردن این طلاهای گم شده و دستگیری خلافکاران است و در این راه دوست کلانتر شما که یک روح کوچک و کنجکاو است شما را همراهی خواهد کرد.

دانلود ویدئو


Blockwicks 2

پلتفرم: اندروید، iOS

به دنیای بلوک های درهم آمیخته و اشکال رنگی Blockwicks 2 خوش آمدید. این وظیفه شما است که بلوک‌ها را از حالت به هم ریخته درآورید و رنگ‌ها را به هم متصل کنید.بازی حالت‌های مختلفی برای مدیریت این بلوک‌ها دارد. بلوک‌ها را به هم بچسبانید و به صورت زنجیره‌ای آن ها با هم رنگ های خود مرتب کنید.

دانلود ویدئو


Ball King

پلتفرم: اندروید، iOS

دوست دارید پادشاه توپ‌ها باشید ؟! توپ، رادیو قدیمی و یا حتی اردک را به سمت تور پرتاب کنید تا امتیاز بگیرید و دوستان خود را به چالش دعوت کنید. مراحل  را رد کنید تا محیط‌های جدید و امکانات بیشتری در بازی برای شما آزاد شود.

دانلود ویدئو


Brickies

پلتفرم: iOS

بازی Breakout آتاری را یادتان هست ؟ آجر‌ها را یکی یکی خورد می کردیم و با بلوکی که در پایین داشتیم باید به توپ جهت می دادیم و از بیرون رفتن توپ جلوگیری می‌کردیم. البته اینجا توپ ما مثل آتاری مربع نیست! بازی گرافیک جذابی دارد و شما با قدرت‌های مختلفی که در بازی کسب می‌کنید باید اشکال مختلف پیش رو را تخریب کنید.

دانلود ویدئو


Skiing Yeti Mountain

پلتفرم: iOS

به نظر می‌آید که توسعه‌دهندگان، علاقه زیادی به آوردن بازی‌های خاطره انگیز و قدیمی به پلتفرم موبایل دارند. بازی Skiing Yeti Mountain به همان سبک بازی Skiing آتاری ۲۶۰۰ هست که البته در این بازی شما به جای آنکه از بین پرچم ها عبور کنید باید از جهتی که روی پرچم تعیین شده عبور کرده و به خط پایان برسید.

دانلود ویدئو


Worp

پلتفرم: iOS

شما در یک دایره گرفتار شده‌اید و باید از توپ‌های رنگی که به سمت شما شلیک می‌شوند فرار کنید و هر چقدر زمان بیشتری دوام بیاورید امتیاز بالاتری هم کسب خواهید کرد.

دانلود ویدئو


Sword of Xolan

پلتفرم: iOS

زولان جنگجویی شجاع و جوان است که به هر قیمتی از عدالت دفاع می‌کند. به زولان کمک کنید تا در مقابل تاریکی مبارزه کند و آرامش و صلح از بین رفته را به سرزمینش برگرداند.

دانلود ویدئو


Strike Wing: Episode 2

پلتفرم: iOS

این بازی ادامه بازی Strike Wing: Raptor Rising است که سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم iOS منتشر شد.

دانلود ویدئو


Rival Kingdoms

پلتفرم: اندروید

اوایل سال ۲۰۱۵ بازی Rival Kingdoms:Age of Ruin برای پلتفرم iOS عرضه شد و موفقیت زیادی کسب کرد. شرکت سازنده بازی یعنیSpace Ape Games آخر این هفته را زمان عرضه نسخه اندرویدی این بازی اعلام کرده بود که البته دو روز زودتر بر روی گوگل پلی قرار گرفت.

دانلود ویدئو