نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۱

تاریخ انتشار Until Dawn، بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 مشخص شد

سوپرمسیو گیمز، سازنده‌ی Until Dawn، بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 امروز تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرد. Until Dawn در تاریخ ۳ شهریور امسال برای بازیکنان امریکای شمالی و پس از آن برای سایر گیمرهای جهان عرضه خواهد شد.

شخصیت استورمر در Until Dawn شخصیت استورمر در Until Dawn

اما این تنها بخشی از اطلاعاتی است که استودیوی سوپرمسیو درباره‌ی Until Dawn منتشر کرده است. این سازنده همچنین اعلام کرد که پیتر استورمر، بازیگری که نقش‌آفرینی‌های او را در سریال Fargo و فیلم‌های The Big Lebowski و The Lost World: Jurassic Park به خاطر داریم، در Until Dawn نیز حضور خواهد داشت. پیت ساموئلز از استودیوی سوپرمسیو با انتشار مطلبی در وبسایت پلی‌استیشن درباره‌ی استورمر گفت:

او اجرای فوق‌العاده قدرتمندی در استودیوی موشن کپچر داشت و شما می‌توانید از نتیجه‌ی نهایی در بازی متوجه شوید که او از ایفای این نقش لذت برده است.

علاوه بر این، سوپرمسیو گیمز یک تریلر جدید از بازی منتشر کرد که در آن علاوه بر شخصیت استورمر، سایرکاراکترها که توسط بازیگران دیگر مانند هیدن پنتیره (Heroes و A Bug's Life) و رمی مالک (Need for Speed و Night at the Museum) بازی شده‌اند را مشاهده می‌کنیم. شما می‌توانید این ویدئو را در انتهای این مطلب تماشا کنید.

در نهایت آخرین رونمایی سازندگان بازی مربوط به یک صحنه‌ی اضافی است که در اختیار پیش‌خریدکنندگان Until Dawn قرار می‌گیرد. در این صحنه شخصیت‌های اصلی بازی یعنی مت و امیلی را می‌بینیم که به تنهایی در کوهستان هستند و اتفاق ناگواری برایشان رخ می‌دهد.

Until Dawn قبل از اینکه برای پلی‌استیشن 4 برنامه‌ریزی شود، قرار بود برای کنسول پلی‌استیشن 3 و با پشتیبانی از حسگر حرکتی موو به انتشار برسد. این بازی داستان یک گروه هشت نفره را دنبال می‌کند که طی یک سفر تفریحی به کلبه‌ای در کوهستان می‌روند، اما همه چیز برخلاف تصور آنان اتفاق می‌افتد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده