نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۹

بازی جدیدی از سری Skylanders معرفی شد

Skylanders Superchargers نام بازی جدید از مجموعه‌ی پرطرفدار کمپانی اکتیویژن است که در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. این خبر را تراویس پاسترانا، موتورسوار حرفه‌ای، چندی پیش در صفحه‌ی اینستگرامش منتشر کرد.

پاسترانا طی پستی در شبکه‌ی اجتماعی اینستگرام که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت منتشر کرد گفت:

فیلمبرداری برای یک بازی جدید از اکتیویژن به نام Skylanders Superchargers در آخر همین هفته کار دلچسبی بود.

البته این مطلب خیلی زود از اینستگرام حذف شد، اما افراد زیادی وجود آن را تایید کرده‌اند. اکتیویژن هنوز هیچ واکنشی نسبت به انتشار این خبر نشان نداده است. گفته می‌شود که یکی از ویژگی‌های اصلی Superchargers وجود وسایل نقلیه‌ی مختلف در بازی است که این موضوع می‌تواند ارتباط پاسترانا با آن را توجیه کند.

اکتیویژن از سال ۲۰۱۱ تا کنون، چهار بازی به نام‌های Skylanders: Spyro's Adventure و Skylanders Giants و Skylanders Swap Force و Skylanders Trap Team را از این مجموعه منتشر کرده است و Superchargers پنجمین بازی سری محسوب می‌شود. این شرکت در ماه فوریه اعلام کرده بود که قسمت چهارم مجموعه یعنی Trap Team (تصویر بالا) جزء پنج بازی پرفروشش در سال ۲۰۱۴ بوده است.

در بازی‌های مجموعه‌ی Skylanders، بازیکن‌ها می‌توانند از طریق قرار دادن مجسمه‌ی شخصیت‌های مختلف روی دستگاهی به نام «دروازه‌ی قدرت» آنها را وارد بازی کنند (چیزی مشابه آمیبوی نینتندو).

منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده