نویسنده: علی معصومی
// چهار شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

معرفی بازی موبایل: Gunship Battle: جنگ هلیکوپترها

بازی Gunship Battle که اولین تولید کمپانی TheOne است، این روزها با بیش از یک میلیون دریافت از گوگل پلی در زمره بازی‌های پرطرفدار است و نوید ظهور یک بازی‌ساز قدر را می‌دهد. در ادامه با معرفی بازی Battle Gunship با زومجی همراه باشید.

خلاصه داستان

داستان بازی از این قرار است: شما به خطرناک‌ترین مناطق جنگی می‌روید تا به عنوان قهرمان داستان، به جنگ بپردازید. شما "سرباز خوبه" داستان هستید چرا که به عنوان سرباز ناتو وارد جنگ می‌شوید، جنگ برای صلح!

گرافیک خوب بازی، تحسین برانگیز است و هلیکوپترهای مجهز و پیشرفته موجود در آشیانه‌ها شما را طوری ترغیب می‌کند که مکررا بازی را ادامه دهید تا با کسب پول بیشتر، همواره در حال ارتقای هلیکوپتر خود باشید.

معرفی بازی موبایل: Gunship Battle: جنگ هلیکوپترها

از آشیانه تا میدان جنگ

بازی حاوی صحنه‌ها و میدان‌های جنگی است که برگرفته از جنگ‌های همه ادوار گذشته در دنیای واقعی است و شما به صورت فصل به فصل آنها را طی می‌کنید. پس از اتمام هر فصل، فصل بعد با پیچیدگی‌ها و ماموریت‌های دشوارتر پیش روی شما است. پیشنهاد می‌کنیم پیش از شروع ماموریت‌ها، یک دوری با هلیکوپتر خود بزنید تا فوت و فن‌های آن را کامل یاد بگیرید! در مراحل آغازین بازی، محل استقرار دشمن ایستا است، بدین معنی که تغییر نمی‌کند و ثابت است. اما به مرور و با پیشرفت شما در بازی، دشمنان محل استقرار خود را تغییر می‌دهند و دیگر یکجا ثابت نیستند. هوش مصنوعی بازی به شکلی است که دشمنان در شرایط مختلف بهترین انتخاب را کرده و شما را شگفت‌زده و البته غافلگیر می‌کنند.

قابلیت ذخیره سازی پیشرفت شما در بازی نیز ممکن است و می‌توانید بازی را ذخیره کرده تا در صورت شکست خوردن در یک مرحله، چیزی را از دست ندهید. از جمله مزایای خوب بازی، پرداختن به ویژگی‌ها و جزئیات هلیکوپترها است. اگر سری به آشیانه هلیکوپتره بزنید، قدرتمندترین و جدیدترین تولیدات روز دنیا از تمام کشورها را ملاحظه می‌کنید. اما در مقابل به جزئیات صحنه‌های نبرد خیلی پرداخته نشده است و همه جا زمین است و علف و دریا و البته دشمنی که باید از بین ببرید. در مقابل، صدای بازی از کیفیت خوبی برخوردار است و افکت‌های صوتی و موسیقی خوبی برای این بازی در نظر گرفته شده است. البته در مقاطعی که انفجار صورت می‌گیرد، شاید در برخی گوشی‌ها با قدری کندی و عدم تطابق صدا و تصویر مواجه شوید که البته خیلی محسوس نخواهد بود. کنترل هلیکوپتر نیز قدری با دشواری همراه است و از آنجایی که برای حرکت و هدف‌گیری هلیکوپتر، باید با حرکت دادن گوشی این کار را انجام بدهید، کاری سخت در پیش دارید.

معرفی بازی موبایل: Gunship Battle: جنگ هلیکوپترها

پول حقیقی نیز در این بازی حلال مشکلات است البته برای آن دسته از بازیکن‌هایی که حوصله صرف زمان برای رسیدن به سلاح‌ها را ندارند. در نتیجه اگر می‌خواهید سریع‌تر به برخی سلاح‌ها دست پیدا کنید، باید پول خرج کنید.

در مجموع این بازی، بسیار جذاب است و با ایجاد برخی بهبودها، می‌تواند جزو برترین‌های بازی‌های جنگی هوایی باشد. پیشنهاد می‌کنیم این بازی را امتحان کنید.

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده