نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

بررسی ویدیویی زومیت از اپل واچ (Apple Watch)

اپل واچ‌، تلاش اپل برای ورود به بازار ابزارهای پوشیدنی هوشمند است. تلاشی که البته توانست با انتظار پرشور مخاطبان روبه‌رو شود. اگر مایل هستید تا در باره‌ی اپل‌واچ بیشتر بدانید، در ادامه، بررسی ویدیویی زومیت از این ابزار پوشیدنی را از دست ندهید.

اپل واچ تنها ساعت هوشمندی است که توانسته با استقبال گسترده کاربران روبرو شود. این محصول رکورد فروش تمام ساعت‌های هوشمند را زده و توانسته به یکی از محصولات موفق اپل تبدیل شود. این که فروش بالای آن مربوط به قابلیت‌ها و طراحی ظاهری آن است یا قدرت برند اپل جای بحث دارد، اما به هر حال لقب محبوب‌ترین ساعت هوشمند بی چون و چرا در اختیار اپل واچ است.

اپل واچ محبوب‌ترین ساعت هوشمند حال حاضر است. این محصول با رابط کاربری اختصاصی اپل، یک گجت مکمل برای آیفون است تا بتوانید نوتیفیکیشن‌ها را بدون آن که آیفون را از جیبتان خارج کنید، روی مچ دست مشاهده کنید. همچنین قابلیت‌های پیشرفته دیگر از جمله اپلیکیشن‌های مختلفی که برای آن توسعه داده شده‌اند بسیاری از کارهای روزانه‌تان را تسهیل می‌کنند. از طرفی این ساعت با سنسورهای متنوع و قابلیت‌های نرم‌افزاری زیادی که دارد می تواند یک گجت تندرستی عالی برای علاقه‌مندان به ورزش و سلامتی باشد.

طراحی مربعی شکل این ساعت بهترین طراحی موجود در بازار نیست، اما کیفیت ساخت فوق‌العاده آن نقطه قوت این محصول محسوب می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به بررسی اپل واچ نسخه اسپورت را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات | دانلود ویدیو با کیفیت HD

منبع: زومیت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده