نویسنده: میثم خلیل زاده
// پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۴

تایید عدم انتشار نرم‌ افزار جانبی موبایل برای بازی Assassin's Creed Syndicate توسط یوبی سافت

یوبی‌سافت رسما عدم عرضه‌ی نرم‌افزارهمراه (Companion) برای Assassin's Creed Syndicate را تایید کرد. بعد از چند سال تجربه‌ی نرم‌افزارهای همراه در سری Assassin's Creed این اولین بار است که یوبی‌سافت قصدی برای عرضه اپلیکیشنی همراه را ندارد. 

البته این خبر احتمالا برای برخی طرفداران این سری خوشحال کننده‌ است. در میان انبوه ایراداتی که به بازی Assassin's Creed Unity وارد می‌شد، بیش از همه & محدودیت در دسترسی به برخی صندوق‌های گنج و اجبار برای انتظار چند ساعته جهت تکمیل ماموریت‌های جانبی نرم‌افزار همراه موبایل در جایگاه‌ بالایی قرار داشتند.

برای بازی Assassin's Creed Black Flag نیز اپلیکیشن همراه منتشر شده بود. اگرچه این نرم‌افزار به فعالیت‌های بدست آوردن پول و منابع از طریق فعالیت ناوگان Kenway محدود می‌شد. اما Unity به شما اجازه می‌داد تا با تعلیم اساسین‌های مخصوص به خود ماموریت‌هایی را در سرتاسر پاریس انجام دهید.

انتشار و انجام ماموریت‌های اپلیکیشن همراه Unity نتیجه‌‌ای جز پر شدن هرچه بیشتر نقشه از صندوق‌هایی با رنگ‌های مختلف نداشت. به شکلی که شما بعد از اتمام بازی و ۱۰۰ درصد کردن آن نیز با صندوق‌های زرد رنگ و آبی رنگی در سطح نقشه پاریس روبرو می‌شدید. وجود این صندوق‌ها زمانی خسته‌کننده‌تر می‌شد که شما حتی اگر از نرم‌افزار همراه  نیز استفاده‌ می‌کردید، شلوغی نقشه همچنان ادامه داشت. این موضوع با گذر زمان باعث عصبانیت برخی بازیکنان شد.

یوبی‌سافت در هنگام معرفی Syndicate سخنی از انتشار اپلیکیشنی همراه نزده بود. طبق گزارشی جدید، یوبی‌سافت تصمیم به عدم انتشار اپلیکیشن همراه برای بازی Assassin's Creed Syndicate گرفته است. سخنگوی شرکت یوبی‌سافت اکنون رسما تایید کرده که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای انتشار اپلیکیشن همراه برای بازی Syndicate ندارد.

سخنگوی یوبی‌سافت در این رابطه گفت:

اپلیکیشن همراه برای Assassin's Creed Syndicate  منتشر نمی‌شود. تیم توسعه‌دهنده بازی قصد دارد تمام تمرکز خود را برروی خط داستانی بازی بگذارد.

به همین شکل بازی Syndicate  از حالت چندنفره  Co-op که در بازی Unity شاهد آن بودیم یا حتی مادهای چندنفره شماره‌های قبلی پشتیبانی نمی‌کند. این بازی تنها حالت داستانی خواهد داشت. Assassin’s Creed: Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیز اواخر پاییز در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده