نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تایید شد: بازی Uncharted 4: A Thief's End در ماه مارس سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد

اَندرو هاوس، مدیر بخش سرگرمی‌های سونی امروز در جریان کنفرانس سالانه سرمایه‌گذاران اعلام کرد بازی Uncharted 4: A Thief's End که ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، حداکثر تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۶ (اسفند-فروردین) روانه بازار خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

پس از این‌که ناتی داگ خبر تاخیر Uncharted 4: A Thief's End را اعلام کرد، در صحبت‌های خود گفت حداکثر تا بهار سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه این بازی موردانتظار خواهیم بود، اما با این خبری که از سوی مدیر سونی منتشر شد، حداقل دو هفته زودتر از تاریخ قبلی به تجربه این بازی خواهیم پرداخت.

درطرفی دیگر اَندرو هاوس اعتراف کرد بازی‌های انحصاری first- party  سونی برای پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۵ کم است. نظر شما در این رابطه و صحبت‌های مدیر سونی چیست؟

پس از گذشت سال‌های طولانی از آخرین ماجراجویی نِیتِن دِرِیک، وی باری دیگر و به اجبار وارد دنیای دزدان می‌شود. دریک که به اجبار وارد این ماجراجویی شده، وارد بزرگ‌ترین ماجراجویی عمرش در پی یافتن توطئه‌ای که در گذشته برای یک شکارچی گنج انجام شده می‌رود. با این حال تمام ماجراجویی‌ها پیامدهای خودشان را دارند و جدیدترین ماجراجویی نیتن قدرت فیزیکی،  عقلانی و در نهایت حس فداکاری برای کسانی که دوستشان دارد را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

Uncharted 4: A Thief’s End جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Uncharted که جوایز زیادی را هم به خانه برده است. این بازی توسط استودیوی ناتی داگ در دست ساخت است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. Uncharted 4 حماسی‌ترین نسخه در این سری است که شامل مکانیک‌های گیم‌پلی داینامیک در مبارزات و بخش پلتفرمر است و محیط‌های وسیع‌تر برای کاوش در آن‌ها با گرافیک پیشرفته و انیمیشن شخصیت‌ها، به این بازی زندگی می‌بخشد.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده