نویسنده: علی معصومی
// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی بازی موبایل Benji Bananas: تارزانی بی‌پایان!

بازی بسیار بسیار ساده است: میمونی که مانند تارزان از شاخه‌ها می‌پرد و به دنبال جمع آوری موزها است. هشدار ... این بازی اعتیاد آور است! در ادامه با معرفی بازی موبایل امروز زومجی همراه باشید تا نگاهی به بازی Benji Bananas بیندازیم.

بسیاری از ما عاشق آن هستیم. بعضی از ما نیز از آن متنفر هستیم. بعضی از ما هم در اول عاشق آن هستیم و پس از مدتی از آن متنفر می‌شویم به طوری که دیگر سمت آن هم نمیرویم! منظور من بازی‌هایی است که بی‌پایان و به شکل عجیبی اعتیاد آور هستند و روز و شب را از آدم می‌گیرند! حتما شما هم بازی‌هایی مثل Tample Run و DoodleJump را بازی کرده‌اید. بازی Benji Bananas از جمله همین بازی‌ها است، بازی‌هایی که به سرعت دارای هزاران هزار طرفدار می‌شوند.

معرفی بازی موبایل: Benji Bananas: تارزانی بی‌پایان!

بپر، بگیر، ببر

تارزان را که می‌شناسید. نام تارزان که می‌آید، به یاد پرش از شاخه‌ای به آن شاخه می‌افتیم. با الهام از این ویژگی، میمون بازی ما هم از شاخه‌ای به آن شاخه می‌پرد و در حین پرش‌ها، موزها را جمع می‌کند. اصل مهم در این بازی، پرش در جا و زمان مناسب است که اگر اتفاق بیفتد، در محاسبه‌ی موزهایی که کسب کرده‌اید نیز تأثیرگذار است. هرچه پرش‌ها بهتر، ضریب محاسبه تعداد موزها نیز بیشتر. البته اگر یک لغزش و اشتباه داشته باشید، ضریب محاسبه صفر شده و باید دوباره آن را افزایش دهید. بازی با ضربه زدن به صفحه نمایش آغاز می‌شود؛ به صورتی که با اولین ضربه، میمون اولین شاخه درخت را گرفته و تاب می‌خورد. با ضربه دوم شاخه را رها کرده و دومین شاخه را می‌گیرد و همین روند تا پایان ادامه دارد.

به همین سادگی! اما این روند فقط چند صد متر اول تکرار می‌شود. پس از طی کردن این مسافت و ورود به مرحله دوم، شاخ و برگ‌های تیغ‌دار ظاهر می‌شوند. در مرحله سوم، مارها نیز سر و کله‌شان پیدا می‌شود به طوری که به راحتی آنها را با شاخه‌ها اشتباه خواهید گرفت! همه این‌ها برای این سر راه شما قرار می‌گیرند که شما را به زمین گرم بزنند! با رسیدن به مراحل بالا و انجام ماموریت‌ها، افزونه‌های مختلفی آزاد می‌شوند تا شما را در جمع آوری موزها کمک کنند. به عنوان مثال، با آزاد شدن یکی از افزونه‌ها، شما دو میمون کمکی را مشاهده خواهید کرد که در اطراف شما در حرکتند تا اگر از یک شاخه افتادید، شما را مجددا به هوا پرتاب کنند! همچنین می‌توانید با موزهایتان تجارت کنید و شاخه‌های بلندتر و بهتری خریداری کنید!

معرفی بازی موبایل: Benji Bananas: تارزانی بی‌پایان!

گرافیک جذاب

کنترل بازی بسیار ساده و خلاقانه است و در کنار گرافیک کمیک‌گونه و جذاب بازی، حس خوبی را به مخاطب می‌دهد و پرش‌ها و حرکات بسیار نرم و بدون وقفه طراحی شده اند. همچنین اگر دوست داشته باشید، می‌توانید پول هم خرج این بازی بکنید و با خرید افزونه‌ها، بازی را هم برای خود و هم برای تولیدکنندگان بازی، مطلوب‌تر کنید!

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از ویندوزفون مارکت | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده