// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۱

بازی مبتنی بر مرورگر Fallen London به زودی برای پلتفرم iOS عرضه خواهد شد

Fallen Londen، بازی ماجراجوی مبتنی بر مرورگر که باعث تولید بازی زیبای Sunless Sea شده بود اکنون در انتظار برای عرضه  بر روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS است. این بازی اواخر سال جاری منتشر می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فِیل‌بِتِر گیمز تولید کننده بازی Fallen Londen از امیدواری خود برای عرضه‌ی این بازی برروی پلتفرم‌ اندروید نیز خبر داد. این استودیوی بازی‌سازی در ادامه گفت که Fallen Londen سال ۲۰۰۹ در سبک ماجراجویی  مبتنی بر مرورگر که در گذشته با نام Echo Bazzar شناخته می‌شد از زمان عرضه‌ی بازی Sunless Sea در ماه فوریه سال جاری توانسته محبوبیتی دو برابری را نسبت به گذشته کسب کند. به گفته‌ی سازندگان بازی Sunless Sea‌ به قدری محبوب شد که دوبرابر بیشتر از برآوردهای فِیل‌بِتِر گیمز فروش کرده است.

بازی Fallen Londen با بیش از ۱.۲ میلیون کلمه به شما اجازه می‌دهد، وارد ماجراجویی های متنوع  و گسترده شده  تا برروی برخی  فعالیت‌های ماوراء الطبیعه تحقیق کنید. شما در Fallen Londen هیولاها، عشق و عاشقی و فروش داستان‌های خود از ماجراجویی ها را به همراه بسیاری از ویژگی‌های دیگر تجربه می‌کنید.

مانند نسخه مرورگر این بازی، نسخه‌ Fallen Londen پورت شده‌ برروی iOS  نیز رایگان (Free-to-Play) خواهد بود. اما برخی اقدامات خاص و داستان‌های پریمیوم نیاز به هزینه جداگانه دارید. نسخه iOS‌ بازی به راحتی مشخصات شما را با نسخه‌ی مرورگر همگام‌سازی می‌کند. بنابراین شما قادر به انتقال پیشرفت‌های خود بین دو پلتفرم مختلف هستید.

پورت بازی توسط فِیل‌بِتِر با همراهی جیسون کِپالکا خالق بازی Bejeweled و بنیانگذار پاپ‌کپ به عنوان مشاور طراحی صورت می‌گیرد.

الکسیس کندی مدیر عامل فِیل‌ بِتِر و مدیر ارشد بخش داستانی بازی در رابطه با  Fallen Londen گفت:

ما در تلاش هستیم تا براساس مقررات بازی‌های رایگان بازی Fallen Londen را منتشر کنیم. Fallen Londen یک بازی داستان محور است به همین دلیل با قدم‌های با دقت این بازی بخشی از زندگی بازیکنانش می‌شود.  ما شرکتی خلاقانه محور هستیم که تمام توان خود را برای ایجاد تجربه‌ای نفیس برای بازیکنان می‌گذاریم. احترام گذاشتن به زمان بازیکنان و سرمایه‌گذاری مناسب به ما اجازه انجام درست این کار را می‌دهد. برای بازیکنان جدید گنجینه‌ی بسیار عظیمی از محتویات آزاد برای کشف وجود دارد. ما برای نشان دادن آنها نمی‌توانیم صبر کنیم.

Fallen Londen اواخر سال جاری برروی پلتفرم iOS منتشر می‌شود.هنوز زمان عرضه‌ی این بازی برروی اندروید مشخص نشده است.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده